Společnost


ZLATÝ DOMOV ART s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19910Reklamace plastových oken

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2017, před 7 lety

Bohuslav Nejedlý

Znění stížnosti

U firmy Zlatý domov art jsem zakoupil plastová okna včetně montáže s 10 letou záruční lhůtou. 22.2.2013 mi byla dovezena a namontována. Letos v létě jsem si všiml, že jsou na třech oknech prohnuté rámy. 28.7.2017 jsem zaslal firmě email ohledně závady na oknech včetně fotografií. Měsíc nikdo nereagoval. Poté, co se mi je podařilo telefonicky kontaktovat, mi bylo řečeno, že se zástupce firmy, který se mnou bude záležitost řešit, vrací až za 3 týdny z Německa. Po 3 týdnech mi však již nezvedl telefon, a když už se mi ho podařilo zastihnout, dohodli jsme se na termínu, kdy přijede okna zkontrolovat, avšak v daný termín nikdy nepřijel a zároveň opět ignoroval mé telefonáty. Celý scénář se již několikrát opakoval a od léta se mnou reklamaci nikdo reálně neřešil.


Produkt

Plastová okna Salamander AD 73mm trojsklo


Požadované řešení

Reklamaci bych si přál vyřešit výměnou vadných oken.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2017 09:40, před 7 lety

V případě smluvní záruky musí být předem určeno omezení jejího využití oproti záruce zákonné. Pokud nebylo při koupi stanoveno, že se bude u smluvní záruky lhůta pro vyřízení reklamace prodlužovat, případně, že při uplatnění reklamace v smluvní záruční době může být výrobek pouze opraven, platí pro uplatnění reklamace pravidla dle zákona.

Nebude-li zhotovitel oken na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 21:30, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.