Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Pri reklamaci se nikdo neomluvi vrati penize a citi se dotcena.Nikdo nekontroluje stav zbozi,skoro Vam jeste vynada.Takze Penny jiz nikdy,zbyva Lidl.kde je cerstva jak zelenina i ovoce.
Nakupovat jinde,kde se k Vam chovaji jako k zakaznikovi.
|
Tweet |
Má-li spotřebitelka pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.