Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 3. 12. 2017 mezi 19. a 20. hodinou jsem byla na pobočce Billa v Celnici v Praze nemístně obviněna z krádeže nějaké kosmetiky, kterou jsem si ani neprohlížela a následně prohledávána ostrahou prodejny velmi nevybíravým způsobem. Vzhledem k tomu, že jsem prodávala ve stánku v těsné blízkosti Billy, kde k incidentu došlo, byl tento zásah proti mně velmi potupný a hanlivý.
Prohledání nejen mé tašky ale i bundy prováděl odporně zapáchající zaměstnanec, jehož jméno neznám, u kterého by mě opravdu šokovalo, kdyby byl majitelem potravinářského průkazu. Byl znečištěný a evidentně několik dní nemytý a svůj péřový kabát, do kterého si otřel špinavé ruce jsem tak byla nucena okamžitě odnést do čistírny.
Nehledě na tento fakt, jsem po neúspěšném zásahu ze strany špinavé ostrahy požadovala omluvu za jeho chování, načež se mi dostalo sprosté odpovědi, Obrátila jsem se okamžitě na vedení pobočky, tedy pana Josefa Biačka, který odmítl převzít odpovědnost za nepřístupné chování svého zaměsnance a oznámil mi pouze to, že obviňovat zákazníky z krádeže a následně jim po svém omylu nadávat takto nevybíravým způsobem je náplní práce ostrahy prodejny a proto se mi nikdo omlouvat nemusí.
Já přesto trvám na nápravě a samozřejmě budu požadovat finanční náhradu za čistírnu. Pokud nedojde ke smírčímu řešení celého incidentu a vyvození důsledků pro zúčastněné, jsem připravena předat věc dále. Zvažuji též podání podnětu na příslušnou hygienickou kontrolní správu.
Trvám na tom, že slušné chování mezi lidmi by mělo zůstat prioritou v naší společnosti. Jsem Váš stálý zákazník, jak si můžete ověřit na zákaznické kartě pod mým jménem, a proto bych si přístup Vašich zaměsnanců rozhodně takto nepředstavovala.
Očekávám Váš návrh řešení situace.
S pozdravem Marie Hoplíčková,
večerní ostraha dne 3.12.2017 a vedoucí úseku Josef Biačko
úhrada vyčištění péřového kabátu, dále jakýkoli způsob omluvy za verbální napadení a potupné neoprávněné chování ze strany nejen Vaší ostrahy, ale i jeho nadřízeného, který celý postup ignoroval a odmítl řešit. Dále trvám na tom, aby mezi potravinami pracovali pouze lidé z dobrými hygienickými návyky, což se o zmíněné ostraze rozhodně říci nedá..
|
Tweet |
Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.