Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#19914Nevyřízení připojištění mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2017, před 7 lety

Martina Jílková

Znění stížnosti

Problém s plnění
Dobrý den, 21.9.2015 jsem u CZC zakoupil mobilní telefon v hodnotě 9487,59 Kč a zároveň produkt: Náhodné poškození (i dotyk.displeje), krádež a zneužití 1 rok v hodnotě 1499. Telefon jsem si vyzvedával na pobočce Praha 8, Kobyliské nám.8. Po čase mi byl telefon rozbit, a uplatnil jsem nárok pojištění.Firmou CZC jsem byl odkázán, ať škodu nahlásím na tel. číslo a telefon zašlu do servisu (NB servis Kladno).
Po několika urgencích jsem byl informován pojišťovnou Mondial o způsobu plnění a byl mi zaslán voucher na 5167 Kč. Ohradil jsem se k prodejci se stížností, že s žádnou pojišťovnou jsem smlouvu neuzavíral a o podmínkách plnění jsem nebyl informován (ani o spoluúčasti ani o amortizaci). Při koupi telefonu jsem byl pracovníkem CZC ústně informován o tom,že připojištění je k tomu, aby byl poškozený telefon vyměněnza nový. Jedinou písemnost, kterou jsem uzavřel a od CZC obdržel, je faktura, na které je uvedena cena výrobku a cena produktu „Náhodné pojištění“. S nikým jiným než s CZC jsem nic nesjednával. Ani při objednávání zboží (prostřednictvím internetu) žádné podmínky pojištění uvedeny nebyly, pouze jsem odsouhlasoval obchodní podmínky společnosti, ve kterých o pojištění není ani slovo.
Komunikace s CZC byla obtížná a dlouhá. Mými argumenty se CZC vůbec nezabývalo. Komunikace s nimi byla složitá a nikam nevedoucí, jejich odpvědi si daly vždy načas. Odpovídali stroze a vůbec ne na mé dotazy. V průběhu komunikace jsem se snažil seznámit s konkrétními podmínkami pojištění, které jsem uzavřel, ovšem marně. Vždy odpovídali, že podmínky mi zaslali emailem po sjednání smlouvy (já je neobdržel).
V červnu t.r. jsem naposledy CZC oslovil s žádostí o jednoznačné vyjádření zda mne odškodní podle sjednaných podmínek. Cituji z jejich odpovědi: „Návrh řešení dle uzavřené smlouvy jsme podali, znovu opakuji - vyberte si prosím mobilní telefon a zaplatíte pouze 75% z jeho hodnoty.Nikde neuvádíme, že při zakoupení této služby a jejím uplatnění dostanete nový mobilní telefon nebo plnou finanční částku.“.

Veškerou mailovou dokumentaci mám uloženou, je ovšem dlouhá a nepřehledná.
Jakub Jílek


Produkt

Náhodné poškození (i dotyk.displeje), krádež a zneužití 1 rok v hodnotě 1499


Požadované řešení

Mám zájem o odškodnění firmou CZC dle smluvených podmínek. Konkrétně je neznám, jsem ochoten akceptovat 15% spoluúčast, obvyklou u těchto produktů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 05:09, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 23:14, před 7 lety

Prodávající musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě a o jejích hlavních vlastnostech. Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj nebo byl důležitý údaj zatajen, mohlo by se jednat o nekalaou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/podatelna/.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.