Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#19915Uvedenie do omylu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2017, před 7 lety

Martin Vongrej

Znění stížnosti

Na jar roku 2017 som sa prihlásil do služby internetovej zoznamky c-date. Jednorázovú platbu-predplatné som jednoznačne nemal možnosť dešifrovať ako budúce opätovné paušálne strhávanie poplatkov, čo považujem za zneužitie poskytnutých údajov z kreditnej karty. Službu som ďalej nevyužíval, napriek tomu mi bol strhnutý ďaľší poplatok a ešte teraz v decembri došla upomienka na úhradu za niečo čo sa necítim byť povinný uhradiť, vzhľadom na uvedenie do omylu hneď na začiatku.


Požadované řešení

zrušenie konta a odvolanie pohľadávky za nevyužívanú službu, s ktorou podmienkami som nesúhlasil, nakoľko som nebol dostatočne vopred informovaný a teda uvedený do omylu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 05:02, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2017 13:35, před 7 lety

ID: EIXHBH21


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasili s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 07/04/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolili a uhradili a také na potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslali (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.12.2017 14:36, před 7 lety


Martin Vongrej

Ďakujem za Vašu odpoveď, pri platbe a poskytnutí údajov som súhlasil s predplatným 180 CZK na obdobie jedného mesiaca. Netušil som, že by mohli byť zneužité a znova použité zadané údaje na akékoľvek dalšie úhrady. Na základe citovaného textu;

"Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl."

strhnutie platby nad rámec považujem za neoprávnené konanie a žiadam Vás preto o prinavrátenie škody spôsobenej vaším nedbalým informovaním a vo vašom čestnom záujme úpravu podmienok uzatvárania ďalších zmlúv, nakoľko ste do rovnakého omylu dostali tisíce ostatných ľudí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2017 13:44, před 7 lety

ID: EIXHBH21


Dobrý den.

Viz prosím informace, uvedené v rámci předešlého komentáře ze dne 11.12.2017, velice Vám děkujeme.

''Mějte prosím na paměti, že jste souhlasili s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 07/04/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolili a uhradili a také na potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.''

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.12.2017 14:39, před 7 lety


Martin Vongrej

Dobrý deň,

Presne toto je spôsob akým som sa dostal do omylu, prolongácia neznamená platbu, a uvedená suma o ktorú sa opierate, je lživá vzhľadom k prirodzenej matematickej logike členského 180 CZK. Mrzí ma to, ale keď som sa dozvedel, že to bola práve Vaša spoločnosť ktorá mi zneužila platobnú kartu bez predošlého ak iba len písomného súhlasu, okamžite som stratil Vašu dôveru a rozhodol som sa nekomunikovať s Vašou spoločnosťou a neposkytovať Vám akékoľvek ďalšie zneužiteľné údaje.

Preto Vás láskavo prosím, o okamžité uzavretie celého omylu, o okamžité zrušenie môjho konta služieb zoznamky, o okamžité zrušenie akejkoľvek ďalšej možnej prolongácie/platby/odobratie finančnej hotovosti z môjho konta a o okamžité vymazanie a žiadne ďalšie kontaktovanie mojich kontaktných údajov.

Verím, že rozumiete veľmi smutnej situácii do ktorej som sa dostal, a vyriešite ju kladne vzhľadom na moje požiadavky, sme ľudia a dostávame so do omylov.

S pozdravom a prianím pekného dňa
Váš zákazník

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 15:26, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.12.2017 14:04, před 7 lety

ID: EIXHBH21


Dobrý den.

Jelikož se jedná o prolongaci hrazeného členství, je její součástí platba. Částka ve výši 180 Kč je zvýhodněnou cenovou nabídkou v zájmu možnosti užívat služeb v průběhu měsíce za výhodnější cenu, než je standardní cena Prémiového členství.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 08:10, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 22:39, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.