Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dne 12.11.2013 jsem dle odkazu na uvodni strance Seznamu (www.seznam.cz)objednal USB flash disk 32 GB za 299,- Kc vč. dopravy. Dne 15.11.2013 mi přišla faktura - daňový doklad na zaplacení 299,- Kč za objednané zboží. Fakturu jsem téhož dne zaplatil. Asi za týden mi objednané zboží bylo doručeno.
Následně jsem zjistil, že disk není funkční. Chtěl jsem ho v zákonné lhůtě 14 dní vrátit s požadavkem na vrácení peněz, ale zjistil jsem, že prodejce nekomunikuje, ani neumožňuje reklamace. Na Fajne - elektro.cz, na které se v objenávce i na faktuře dodavatel Blue Star Finance s r.o. odvolává, je pouze telefonní číslo +420 227031177, na které jsem se pokoušel několikrát dovolat. Je tam automat a při volbě č. 2 (přepojení na reklamace), se nikdo neohlásí a není možné se s nikým spojit. Proto prosím o radu, kde požadovat vrácení peněz, příp. reklamaci zboží, když dodavatel není dostupný.
Děkuji.
USB Flash Disk 32GB kovový, varianta: stříbrný
Požaduji vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že prodejce neumožňuje uplatnit kupujícímu reklamaci, lze na jeho jednání podat podnět České obchodní inspekci, případě příslušnému živnostenskému úřadu. Zároveň se lze nároků z odpovědnosti za vady prodejce domáhat občanskoprávní cestou.
Společnost má jako jednatele zapsaného JAROSLAVA PECHÁČKA, dat. nar. 10. července 1960
U Koruny 18, 463 03 Stráž nad Nisou od 17. prosince 2013. Na uvedeném telefonním čísle byla představena jiná společnost, která tvrdí, že se společností nemá nic společného.
Vzhledem k tomu, že subjekt nelze kontaktovat, bude stížnost uzavřena.