Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Posledný krát vám oznamujem, že objednávka č. 1100095854 bola zaplatená poukázaním príslušnej sumy 22,22 € na Váš účet č. SK75 8338 0000 0023 0051 8740 pod variabilným symbolom 1100095854. Ale vzhľadom na to, že ste mi neodpovedali už na tri dotazy, a neustále ma bombardujete majlami o nezaplatenej objednávke, bol som nútený odovzdať celú záležitosť na prešetrenie Českej aj Slovenskej obchodnej inšpekcii a zároveň som oslovil aj svojho právnika a požiadal o pomoc Českú televíziu, ako aj RTVS. Nejedná sa síce o vysokú sumu, ale o princíp a upozornenie pre Vašich ďalších potencionálnych zákazníkov, s kým majú do činenia a aby si dávali na Vašu firmu pozor. S úctou Mgr. Viliam Sedlár
Trikrát som bol upozornený na nezaplatenú objednávku, trikrát som posielal údaje o zaplatení vrátane prefoteného dokladu o zaplatení. Miesto odpovede som sa dočkal nového upozornenia na nezaplatenú objednávku. Ako keby si zo mňa robili strandu.
Objednaný tovar som mal ako jeden z Vianočných darčekov pre manželku. Chcem dostať objednaný tovar najneskoršie do 20.12.2017, alebo vrátenie peňazí na fakturačnú adresu, ktorá je uvedená pri objednávke.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
V případě, kdy lze usuzovat na to, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné, lze zvážit podání trestního oznámení. K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Dobrý den,
velice se Vám omlouváme za pozdní reakci na Váš dotaz. Náš zákaznický servis je momentálně přetížený, takže bohužel nejsme schopni odpovědět ve slíbené lhůtě. Na nápravě situace usilovně pracujeme.
U všech produktů bylo na našich stránkách tučně vyznačená informace o době dodání, která je 10 - 30 dní od data odeslání. Veškeré položky Vám již byly odeslány a proto Vás prosíme o vyčkání. Doba na dodání zásilek ještě neuplynula.
Přeji hezký den
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitel o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.