Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
zrušení objednávky unáhlené po přečtení recenzí výrobek nezasílat
chci zrušit objednávku z dneěního dne 10.12.2017
nezasílat zboží
|
Tweet |
V případě nákupu prostřednictvím internetu má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez udání důvodu. Toto právo mu náleží rovněž před převzetím zboží, tedy než je spotřebiteli zboží fyzicky doručeno. Je ovšem nutné o tomto prodejce včas informovat.
Odstoupení od smlouvy je žádoucí zaslat v písemné podobě, a to nejlépe poštou doporučeně s dodejkou. V případě zaslání jiným způsobem (emailem či prostřednictví SMS) může vzniknout problém v prokázání doručení uplatněného odstoupení.
V případě odstoupení od smlouvy dojde k zániku smlouvy od počátku, tudíž jakoby nikdy neexistovala. Pokud by spotřebiteli zboží mezitím došlo, byl by povinen jej vrátit.
Internetový obchod, proti kterému tato stížnost směřuje, byl Českou obchodní inspekcí zařazen na seznam rizikových eshopů (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/rizikove-e-shopy/), neboť nedodržuje povinnosti ukládané obchodníkům zákonem o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.