Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19923Zrušení objednávky z 10-12.2017

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2017, před 7 lety

Dagmar Dudová

Znění stížnosti

zrušení objednávky unáhlené po přečtení recenzí výrobek nezasílat


Produkt

chci zrušit objednávku z dneěního dne 10.12.2017


Požadované řešení

nezasílat zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2017 08:40, před 7 lety

V případě nákupu prostřednictvím internetu má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez udání důvodu. Toto právo mu náleží rovněž před převzetím zboží, tedy než je spotřebiteli zboží fyzicky doručeno. Je ovšem nutné o tomto prodejce včas informovat.

Odstoupení od smlouvy je žádoucí zaslat v písemné podobě, a to nejlépe poštou doporučeně s dodejkou. V případě zaslání jiným způsobem (emailem či prostřednictví SMS) může vzniknout problém v prokázání doručení uplatněného odstoupení.

V případě odstoupení od smlouvy dojde k zániku smlouvy od počátku, tudíž jakoby nikdy neexistovala. Pokud by spotřebiteli zboží mezitím došlo, byl by povinen jej vrátit.

Internetový obchod, proti kterému tato stížnost směřuje, byl Českou obchodní inspekcí zařazen na seznam rizikových eshopů (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/rizikove-e-shopy/), neboť nedodržuje povinnosti ukládané obchodníkům zákonem o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 23:09, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.