Společnost


Klenotnictví - Sofie, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19924Nevyřešená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2017, před 7 lety

Radka Valešová

Znění stížnosti

Dobrý den, koupila jsem u společnosti Sofie snubní prsten. Vybrala jsem si model od Rýdla, kde byla kombinace dvou kroužků- bílé a růžové zlato, byly spojené. Zhruba po půl roce byl prsten pouze bílý. Reklamovala jsem ho, že jsme mysleli, že má být ze dvou zlat. Odpověděli, že tak se to dělat nedá a že se to jen pískuje, že to opraví a do týdne vrátí. To bylo 8.10.2017. Od té doby vše odkládají, neustále jen slibují, že prsten bude, nebo že zavolají a nikdy nezavolají. Teď mi volal přímo Rýdl a ten uvedl, že prsten není od něj, že s nimi ukončil spolupráci. Své zboží vydávali za jeho práci. Oni však neuměli spojit dvě zlata a proto jen prsten pískovali. Mám to od něj písemně potvrzené. Jsou to prý lháři, co mu kazili jméno. Podala jsem i písemné odstoupení od smlouvy na email. Na email prý ale nechodí, v prodejně se mnou nikdo nechce jednat a v telefonu vždy hovor ukončí s tím, že nemají čas a zavolají nazpátek. Což se nikdy nestalo. V pondělí mi řekli, že v pátek zavolají a vyřeší se odstoupení. Nikdo nezavolal. Mám pocit, že si chtějí nechat prsten i peníze.


Produkt

snubní prsten zlatý model č. 365/02


Požadované řešení

obchod by měl začít komunikovat a snažit se mou reklamaci vyřešit ihned- buď vrácení peněz nebo nový prsten


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2017 08:18, před 7 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Bylo-li odstoupeno od smlouvy, je spotřebitel povinen vrátit prodávajícímu zboží, prodávající je zase povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud prodejce nevyřídí uplatněnou reklamaci spotřebitele v zákonem stanovené lhůtě dopouští se správního deliktu dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.

Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 23:08, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.