Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#19928Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2017, před 7 lety

Marie Hovorková

Znění stížnosti

Dobrý den, na Áčkách jsem si vybrala asi 10 aut, na jedno jsem chtěla z call centra informaci. Škoda Fabia,1.2,hatchback, okolo 150 000 km, 60 - 65 000,- Kč, odpovídá roku 2004 - 2007. Paní mi nabídla v Č. Budějovicích nově jiné, ale s o něco více najetými km. Autům vůbec nerozumím, na pohled slušné, zarazily mi jen najeté km. Pánovi jsem řekla moje požadavky. Auto jsme ale projeli, zdálo se vše v pořádku. Po 2,5 hod. čekání jsem v 9 večer šla podepsat papíry. Auto je ojeté, jinak v pořádku. To byla jediná informace, kterou jsem dostala. Ale já přece jela kupovat ojeté auto! V časové tísni a dobré víře jsem bez čtení podepsala a po půl 10 hod. se zvedla k odjezdu. Papíry jsem založila a teprve, když začalo zlobit - při jízdě zpomalí, nereaguje, někdy zastaví, někdy se opět rozjede, na ujeté 4 093 km přes 8 l oleje, odchází svíčky - jsem z nich zjistila, že jsem koupila doslova křáp. Takže autoservis, reklamace, zamítnutí, rozpor reklamace s podrobnějším popisem podle mého - na tel. radu z Áček, opět zamítnutí. Při reklamaci měli dokonce předvyplněný protokol. Opět bez komunikace. Tak mám levnější auto(já chtěla dražší!), na které se můžu kdykoli se mi zachce dojít podívat do garáže (já ho chtěla užívat = jezdit!). Podrobný výpis všeho by zabral o mnoho více místa. Nemíním se snižovat k vulgarizmům a dalším praktikám, ale musím konstatovat, že mi celá věc přijde jako podvod a z dosavadního jednání Áček jsem velice zklamaná. O to víc, že jsem kdysi ojeté auto v Áčkách ale v Praze kupovala a byla jsem spokojená jak s autem, tak s přístupem prodávajících, což jsem vždy také prezentovala.


Produkt

Škoda Fabia, 1.2, hatchback, SPZ - 2AA 2145, TMBPW46Y044143272


Požadované řešení

Pokud bude věc rozhodnuta v můj prospěch, přistoupila bych na výměnu auta.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2017 06:41, před 7 lety

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil (v daném případě je podstatné, že vada nebyla uvedena v předávacím protokolu). Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2018 14:53, před 7 lety

Vážená paní Hovorková,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Vaše reklamace byla posouzena a já věřím, že jste o výsledku byla kolegy již informována. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.1.2018 20:33, před 7 lety


Marie Hovorková

Děkuji kolektivu dTest za uveřejnění mojí stížnosti.

Vážená paní Míková,
v dopise pan Bastl vyjadřuje lítost nad tím, že po opětovném projednání s manažerem, právním oddělením a technickými pracovníky trvá na zamítnutí a jako projev dobré vůle nabízí kompenzaci 7.000,-Kč s podmínkou uzavření dohody o narovnání reklamace s časovým omezením do 15.1.2018. Bláhově jsem si myslela, že právníci i manažeři mají úplně jiné zaměření, než posuzovat stav auta. Děkuji, jsem zase o něco víc poučenější. K nabídce kompenzace toto: za nabídku také děkuji, ale nemohu ji přijmout, tak velké kapesné si nezasloužím. Pokud mi chcete udělat radost, stačí mi poslat adresu servisu a data, jak byla provedena STK auta, ušetří mi to čas a pan Kritscha z Č. B. mi může poslat 200,- Kč, které mi chtěl doručit, protože mi špatně vrátil na platbu a já jsem odmítla v radosti z auta s tím, že pro 2 stovky se nezblázním. Myslím, že si je také nezaslouží.
Hovorková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2018 15:42, před 7 lety

Dobrý den,
společnost trvá na původním výsledku reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2018 20:45, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.3.2018 12:29, před 7 lety


Marie Hovorková

Hodnocení:

Komentář: Vím, že mám pravdu a Áčka si to podrobnou kontrolou mohla zjistit také! Vím, že jako běžný občan sama proti jejich týmu právníků nemám šanci a toto uveřejnění nic nevyřešilo, proto vše postupuji na právní kancelář. Vím, že v dnešní době mám na výběr ještě další možnosti, které mohu použít. Rozhodně budu pokračovat!