Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Aktivovala jsem dne 9.12.2017 zkušení měsíční členství. Informace o automatickém produložávní a stržení částky ve výši 2.247 z účtu není srozumitelné a spotřebitelé jsou cíleně vědomě uváděni v omyl. Nevadilo by mi za služby platit, ale po dvou dnech fungování na těchto stránkách je jasné, že nejde o korektní službu. Dnes jsem ihned kontaktovala zákaznická servis, ale chodí mi jen automatické odpovědi, což mě donutilo jít hledat recenze a jsem zděšená, že nejsem jediná, kdo má stejný problém.
V nastavení není možné členství zrušit. Prosím o pomoc jak mám postupovat. Pokud odešlu písemnou výpověď do Lucemburska, splním prokazatelně časový termín 14 dní před vypršením již hrazeného měsíčního členství. je tedy možné to považovat za vyřízené a neočekávat strhnutí velké částky z mého účtu? Děkuji za pomoc. Pavla Davidová
Okamžité rušení členství v Academic singles
Ukončení této smlouvy, žádné další hrazení VIP poplatku ve výši 2.247 Kč.
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: SFWAMD95
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.