Společnost


www.lumparna.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19933Špatné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2017, před 7 lety

Jana Holomucká

Znění stížnosti

Na www.lumpárna.cz jsem objednala nabízenou bundu ROXY. Předem jsem si projela na stránkách ČOI klamavé e-shopy. Zboží jsem platila předem (4227,50). Dnes přišla českou poštou menší obálka-odesílatel Shanghai s mikinou z tržnice(padělek adidas). Co prosím mohu udělat v tomto případě??
V průběhu čekání jsem se snažila o kontakt s dodavatelem přes nabízený kontakt, nikdy jsem však nedostala odpověď.


Požadované řešení

Možnost vrátit zboží a obdržet plnou sumu zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 16:23, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Odstoupení je možné odeslat přes kontaktní formulář, doporučujeme ale každý krok printscreenovat z důvodu pozdějšího prokazování. Zboží je pak možné poslat zpět na adresu, ze které bylo doručeno. Pro podobné situace bývá s platební kartou spojena služba drawback či cashback, která umožňuje zajistit vrácení peněz přímo přes banku a platební kartu, nicméně je nutné prokázat odstoupení od smlouvy, což lze např. zmíněnými printscreeny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 23:05, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.