Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#19936Nepravdivé ceny na regálech v prodejně Quadrio na Národní třídě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2017, před 7 lety

Robert Schejbal

Znění stížnosti

Zakoupil jsem dnes bagety ("Billa Easy") ve vaší prodejně na Quadriu, Národní třída v Praze. Na regálu jste měli uvedeny ceny 42.90, pokladní mi namarkovala 59.90. Když jsem ji upozornil, přinesla mi lísteček od "slaninového sendviče" na 42.90, čímž nevím co chtěla dokázat, protože nemluví moc česky (nebo to zdařile předstírá).
Nestalo se mi to v této prodejně poprvé, vlastně se dá říct, že se to děje opakovaně.

Asi od vás žádnou odpověď nečekám - patrně by se měli zákazníci vždy personálu předem zeptat, které ceny na regálu platí u pokladny a které budou překvapením.

S pozdravem

Robert Schejbal


Produkt

Bageta Billa Easy


Požadované řešení

Přestaňte dávat na regály jiné ceny než máte na pokladně ?
Jak byste si představovali řešení vy?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 16:28, před 7 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 21:33, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.