Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zakoupil jsem dnes bagety ("Billa Easy") ve vaší prodejně na Quadriu, Národní třída v Praze. Na regálu jste měli uvedeny ceny 42.90, pokladní mi namarkovala 59.90. Když jsem ji upozornil, přinesla mi lísteček od "slaninového sendviče" na 42.90, čímž nevím co chtěla dokázat, protože nemluví moc česky (nebo to zdařile předstírá).
Nestalo se mi to v této prodejně poprvé, vlastně se dá říct, že se to děje opakovaně.
Asi od vás žádnou odpověď nečekám - patrně by se měli zákazníci vždy personálu předem zeptat, které ceny na regálu platí u pokladny a které budou překvapením.
S pozdravem
Robert Schejbal
Bageta Billa Easy
Přestaňte dávat na regály jiné ceny než máte na pokladně ?
Jak byste si představovali řešení vy?
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.