Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Jsem šokován vaši pobočkou v Malenovicích a praktikami Vašich zaměstnancu. Podepisoval jsem smlouvu o tarifu na telefon a tarifu na wifi modem, vaši pracovníci me ujištovali že cena nepřesahne častku 1200kč/měs. A od začatku co jsem se Vam upsal tak me chodí šílene častky 3000kč/mes i vic.
Upozornuji, že jsem nedostal smlouvu, kterou jsem podepsal a byl jsem ujištovan že 1200kč/mes nepřesahne a že pry jsi mam smlouvu sam doma vytisknout z muj.t-mobile.
Pokud se tahle situace razně neprošetří a neuděla se neco s těmi vašimi podvodnymi praktikováním slmouv, ktere zakazník nedostane a prej jsi je ma doma tisknou. Předam takove vaše praktikování ČOI i médiím.
Petr Skavík
"To jsem ješte nezažil. Tj síla."
t-mobile Malenovice (tesco)
změna tarifu na tarif ktery mím užívaním t-mobile karty/karet bude učtován jen za provolané nebo proserfované data a to do max castky 1200kč/mes
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.