Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1994Vícečetné závady na telefonu iPhone y5

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2014, před 11 lety

Petr Boháček

Znění stížnosti

Na telefonu iPhone je 8 závad a to jak na hardwere tak na software . Telefon je stále v záruce ( ješté víc jak jeden rok ) chci vrátit peníze nebo nový telefon.


Produkt

Telefon iPhone 5


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo nový telefon


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2014 09:53, před 11 lety

V případě, že se na výrobku vyskytují 3 a více různých závad je kupující oprávněn dle § 622 občanského zákoníku od kupní smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz v přiměřené lhůtě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2014 10:33, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.