Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Poslal jsem žádost o zrušení členství a profilu. Četl jsem že podání výpovědi musím písemnou formou.
Napsal jsem na e-mailovou adresu service@c-date.cz ať mi členství premium zruší s doloženým podepsaným formulářem a následně mi z nepochopitelných důvodů doporučují stát se PREMIUM uživatelem, ačkoliv jimž jsem:
***Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ***
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****
V zájmu realizace platby prosím pouze klikněte na tlačítko „Staňte se prémiovým členem”, zvolte si období platnosti členství a stiskněte tlačítko „Pokračovat”.
O úspěšně realizované transakci budete obratem informován/a.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte.
***Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ***
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****
OPAKUJI:
Na Vašich stránkách https://www.c-date.cz/ jsem zaregistrovaný datem:
10. 11. 2017.
Datum úhrady PREMIUM účtu na 1 měsíc proběhl: 8.12.2017.
Odeslání tohoto e-mailu: 11. 12. 2017 časem: 15:45
Veškeré informace byly doloženy v e-mailu!
Předem děkuji
C-DATE
Okamžité zrušení prémiového členství a kompletního profilu na C-Date.cz
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: K7EGLF13
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.