Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#19940Odstoupení od smlouvy ke dni 11. 12. 2017

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2017, před 7 lety

Michal Koščuško

Znění stížnosti

Dobrý den,

Poslal jsem žádost o zrušení členství a profilu. Četl jsem že podání výpovědi musím písemnou formou.
Napsal jsem na e-mailovou adresu service@c-date.cz ať mi členství premium zruší s doloženým podepsaným formulářem a následně mi z nepochopitelných důvodů doporučují stát se PREMIUM uživatelem, ačkoliv jimž jsem:

***Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ***
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****

V zájmu realizace platby prosím pouze klikněte na tlačítko „Staňte se prémiovým členem”, zvolte si období platnosti členství a stiskněte tlačítko „Pokračovat”.

O úspěšně realizované transakci budete obratem informován/a.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte.

***Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ***
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****

OPAKUJI:
Na Vašich stránkách https://www.c-date.cz/ jsem zaregistrovaný datem:
10. 11. 2017.
Datum úhrady PREMIUM účtu na 1 měsíc proběhl: 8.12.2017.
Odeslání tohoto e-mailu: 11. 12. 2017 časem: 15:45

Veškeré informace byly doloženy v e-mailu!

Předem děkuji


Produkt

C-DATE


Požadované řešení

Okamžité zrušení prémiového členství a kompletního profilu na C-Date.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 16:39, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.1.2018 11:19, před 7 lety

ID: K7EGLF13


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 10:03, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 22:09, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.