Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19942Zpoždění spoje Praha - ČKrumlov - 10,12,2017 ve 20 hod.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2017, před 7 lety

Marta Kolářová

Znění stížnosti

Půl hodiny před odjezdem mi na mobil přišla zpráva, že bus bude
zhruba o půl hodiny opožděn. Cestovali jsme s manželem z Madridu, od rána na cestě, na stanci hrozná zima, v busu s odjezdem 19 hod., který odjížděl ve 20.30, bylo 10 volných míst. Zakoupili jsme si
sedadla 54 a57 za 390 Kč, přestože na 20. hod. jsme měli zakoupeny
jízdenky kreditové č. sed. 21,22 /0171578227/. Žádala jsem stevardku o možné
storno této jízdenky, jelikož systém mi to již po 20. hod. neumožnil. Poradila mi, že mám žádat společnost. Ve finále mě tato
cesta přišla více než o 100 procent dráže. Cestuji velmi často, ještě nikdy jsem žádný problém řešit nemusela. Žádám o vrácení
částky 298 Kč na svou kreditovou jízdenku - č. 0171578227. Děkuji Kolářová


Požadované řešení

Žádám o vrácení částky 298 Kč za neporojetou jízdenku zpět
na kredit - č. 0171578227.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 16:47, před 7 lety

Cestující ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě má právo na vrácení jízdného v případě, že spoj, který hodlal pro přepravu použít, má z nástupní stanice cestujícího zpoždění 60 minut a více a cestující s platnou jízdenkou pro jednotlivou jízdu se proto vzdal jízdy.

Pokud z důvodů na straně dopravce dojde zpožděním spoje, který cestující použil pro přepravu, ke ztrátě přípoje v rámci jedné přepravní smlouvy nebo nebyla-li dokončena započatá přeprava cestujícího spojem, jímž jízdu nastoupil, má cestující právo: a) na další přepravu do cílové stanice nejbližším vhodným spojem příslušného dopravce nebo použití náhradní autobusové dopravy provozované přechodně za omezenou nebo zastavenou drážní dopravu, b) nebo na bezplatnou přepravu do nástupní stanice nejbližším vhodným spojem příslušného dopravce; cestující s jízdenkou pro jednotlivou jízdu má v tomto případě také právo na vrácení zaplaceného jízdného, c) nebo na vrácení jízdného za neprojetý úsek cesty, vzdal-li se cestující s jízdenkou pro jednotlivou jízdu další jízdy a dopravce tuto skutečnost potvrdil.

Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.

Cestující ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě má právo při neprovedení přepravy z důvodů na straně dopravce na vrácení jízdného.

Reklamace a stížnosti z přepravy cestujících a zavazadel se podávají:
písemně na adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno
faxem na číslo: +420 539 000 910

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2018 09:43, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.