Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19946EMS - expresní pošta do zahraničí. Nedoručeno ne Stále na cestě. Nikdo z pošty nic neví.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2017, před 7 lety

Duc Anh Luong

Znění stížnosti

8.10.2017 jsem posílal přes EMS do zahraničí (do Vietnamu) obálku s dokumenty. Bylo mi řečeno z call centra a na pobočce, že se zásilka odešle do 3-6 dnů a poté závisí, jak bude rychlá pošta v zahraničí. Dnes je 11.11.2017. Moje trpělivost už přetekla. Protože jsem si dopisoval s paní Ladislavou F. (pí z call centra) a ta mi zdělila, že neví kde je moje zásilka s dokumenty a prakticky mi odepsala odpověď, kterou si mohu dohledat na mezinárodní stránkách 17track.net a k tomu mě obvinila o pochybnosti k adresujícímu...

Zaplatil jsem si expresní poštu! A žádnou expresní službu stále nevidím. Máte termín skluzu asi 3 týdny, nikdo od Vás nic neví ani nemáte náladu řešit nějakou expresní zásilku do zahraničí. Tohle si myslíte, že normální? Když Vám zákazník dá peníze a čeká, že uděláte svojí pitomou práci?!

Milá Česká pošto. Neklamte svoje zákazníky! Když neumíte posílat jednoduchou zásilku do Zahraničí. Tak tu službu neprezentujte, že jí umíte!!


Produkt

expresní pošta: EMS, pod číslo: EM319620619CZ


Požadované řešení

Klamavá reklama je trestní čin. Člověk z call centra mi dal informaci, že se bude posílat do zahraničí (Vietnam) 3-6 dní. Tu samou informaci mi dal člověk na pobočce. Realita je taková, že 3-6 dní až bude na území ciziny. Je to zásadní lež nebo nevědomost zaměstnanců!

Prioritně chci zásilku odeslat poté chci vrátit peníze, konkrétně 899,95 Kč. A to za nedodržení termínu a za stresovou situaci. Nikdo z vás se mnou nekomunikuje, tak aby mi dal řešení nebo informace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 11:10, před 7 lety

Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.

Dle poštovních podmínek platných pro zásilky EMS do zahraničí platí, že odesílatel může ve lhůtě uvedené v Zahraničních podmínkách pro zásilky EMS (příloha č. 1 těchto podmínek), požádat podnik, aby prověřil správnost dodání zásilky nebo důvody, pro které nebyla zásilka dodána; není-li tato lhůta v Zahraničních podmínkách pro zásilky EMS uvedena, může tak učinit ve lhůtě šesti měsíců od podání zásilky. Odesílatel je současně povinen předložit doklad o podání podle bodu 14. V případě, že došlo k závadě vinou podniku nebo zahraničního provozovatele, podnik odpovídá podle bodu 18.

Pokud by reklamaci pošta zamítla nebo nevyřídila v zákonem stanovené lhůtě (reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace, platí pro mezinárodní zásilky), mohl by spotřebitel podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona č. 29/2000 Sb, o poštovních službách. Ten by záležitost následně prošetřil a rozhodl o oprávněnosti reklamace. Více informací o námitce se lze dozvědět zde http://www.ctu.cz/spory-reklamace.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.