Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Dne 2.11.2017 jsem si aktivovala účet na seznamce be2 a zaplatila měsíční členství na zkoušku. Z karty mi ale bylo strhnuto 2247,- místo avizovaných 149,-. Na moji mailovou stížnost mi přišla tato odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).
Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.
Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.
Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.
V případě, že si přejete vypovědět automatickou prolongaci svého VIP členství, dodržte prosím výpovědní proces ve svém profilu. Tato zpráva NEBUDE akceptovaná jako platná forma výpovědi.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
Na jejich stránkách je možnost jak zrušit členství pouze tato: Pokud si stále přejete své Premium členství ukončit, zašlete prosím výpovědní dopis na naši adresu 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg, nebo výpovědní fax na +49 8995464105. Jakmile bude Vaše výpověď přijata a zpracována, z Vaší strany nebudou požadovány žádné další platby. Prosím ujistěte se, že je Váš dopis / fax čitelný a obsahuje následující informace (položky obsahující * jsou povinné): - Celé jméno * - Vaši adresu a emailovou adresu zaregistrovanou na naší stránce * - Vaše uživatelské jméno - Datum nákupu, zaplacená částka, důvod zrušení a podpis Váš fax nebo dopis bude zpracován v průběhu 48 hodin (pracovní dny) od jeho obdržení. Pokud Vám nebude zasláno potvrzení o úspěšném vypovězení členství, tak Vaše výpověď nám nebyla doručena. V takovém případě prosím kontaktujte naše zákaznické centrum, které Vám bude ochotně asistovat.
Mě se ale nechce k údajům o mé kartě ze které si neoprávněně strhli platbu dodat jim ještě Jméno, adresu atp.
Mám nějakou šanci ukončit toto členství on-line když už jsem se on-line zaregistrovala?
Děkuji Urbanová
Seznamka
Ukončení členství. Zabránění dalšího strhávání plateb.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: QEZ6CD85
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Vaše členství bude ukončeno dne 05/03/2018
Vaše Prémiové členství bylo automaticky obnoveno v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP).
Pro ujištění, abyste o obnovení byly řádně informován/a, byly tyto informace součástí uvítacího emailu. Je nám líto, pokud jste promeškali termín výpovědi.
Pokud si přejete po ukončení předplatného Váš profil smazat, stačí se do profilu přihlásit, kliknout na kruhovou ikonu fotografie, pak na Nastavení, kde uvidíte možnost Smazat profil v dolní části stránky.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
Doufám tedy že tím to končí a mnohokrát Vám děkuji za pomoc.
Jste vážně skvělí.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.