Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#19949Problémy se zrušením VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2017, před 7 lety

Evva Coubalová

Znění stížnosti

Dobrý den. Ráda bych jako mnozí jiní lidé zde požádala o pomoc se zrušením VIP členství na seznamce výše uvedené společnosti. Odkaz na tuto seznamku jsem našla v jednom článku a jelikož jsem ho považovala za důvěryhodný zdroj informací, zkusila se tam přihlásit. Bez zaplacení malého poplatku za zkušební VIP členství nebylo vidět téměř nic, takže jsem bohužel to měsíční zkušebni clenstvi zaplatila. To bylo dne 4.11.2017.

Seznamka byla i tak dost k ničemu, takže jsem tam více nechodila a vůbec neveděla, že jsem se touto platbou uvázala k automatickému prodlužování VIP členství. Podle nich o 3 mesice. Jasně to nikde nekomunikovali. Až po měsíci (ukonceni zaplaceneho zkusebniho obdobi) jsem zjistila, že mi někdo zkoušel z uctu strhnout 2x castku 2545Kč. Jsem samoživitelka na rodicovske dovolene a zrovna jsem mela před "vyplatou", takze na ucte nebyly penize. Takze se jim nic ani pri jednom pokusu strhnout nepodarilo. Nasledne jsem uz zablokovala platebni kartu.

Začaly mi ale chodit maily s vymahanim dlužné částky za další 3-měsíce VIP členství = 4792 Kc. Tedy urgovali uplne jinou castku, nez si zkouseli strhnout. Byla jsem naprosto v šoku, protoze to si jako samozivitelka ani nemohu dovolit. Takže jsem jim hned jak jsem to zjistila (6.12.2017) poslala emailem vypoved. Pak jsem od nich uz dostavala jen dalsi upominky, ze jim dluzim peníze. V jedne upomince zminovali castku 4792 Kc a v jinem mailu castku 2545. Konkretne veta:
"V rámci Vašeho profilu je v současnosti evidován dlužný poplatek v celkové výši 2545 Kč (datum prolongace: 04.12.2017)."

O prodlouzeni sluzby jsem nikdy nestala a ani jsem nebyla jasne informovana, ze k nemu dojde. Porad mi chodi upominky, at zaplatim. Sami ale meli evidentne zmatek v tom kolik po me tedy chteji. Na nejasnost v castkach mi bylo odpovezeno, ze se omlouvaji za chybnou castku v platebni upomince. Vubec mi ale nenapsali, jaka castka byla tedy uvedena chybne. A kolik po me tedy chteji. Mimo jine take napsali: "Součástí procesu úhrady VIP členství bylo také upozornění, že smlouva bude automaticky prodloužená o zvolené VIP období (ku příkladu 3, 6 nebo 12 měsíců) v specifikované ceně, se splatností předem." Ja jsem si ale nikdy zadnou takovou lhutu nevolila. Ani nebylo kde si to zvolit. Navic ja vubec netusila, že mi bude mesicni clenstvi prodluzovano.

Produkt nevyuzivam, navic je profil zablokovany a ani bych vyuzivat nemohla. Moc nechapu, proc bych za to tedy mela platit. Tuto sluzbu jsem nechtela. A nebyla jsem radne informovana, ze k prodlouzeni VIP clenstvi dojde. Linkdy na jejich obchodni podminky nepovazuji za dostatecne. Nikde to pred platbou za mesicni obdobi radne nekomunikovali.

Napsali mi take, ze k mnou zaslane vypovedi se vyjadri, az zaplatim tu dluznou castku. Coz prece nesmeji? Vypoved by mela byt platna k datu doruceni? Snazim se s nimi tedy domluvit,ze jim krome toho zaplaceneho zkusebniho mesicniho obdobi zaplatim maximalne dva dalsi dny. Tedy od 4.12.(kdy skoncilo mesicni zkusebni obdobi)do 6.12. (datum odeslani vypovedi). Zatim jsem ale nebyla uspesna a stale trvaji na vyplaceni te vyssi castky (sama nevim, jake z nich). Prosim o pomocs touto zalezitosti.


Produkt

Seznamka Academic Singles


Požadované řešení

Uznani VIP clenstvi do doby, než byla společnosti doručena výpověd. Mnou zaplacene zkusebni mesicni clenstvi vyprselo dne 4.12.2017. Vypoved jsem zaslala emailem dne 6.12. Rada bych tedy navic zaplatila jen dva dny. A nikoli cele další 3-mesicni obdobi. Pozaduji tedy kalkulaci nove dluzne castky (za dva dny), kterou rada zaplatim. A nasledne povazuji smazani profilu a nikdy vice s touto firmou nebyl v kontaktu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 10:17, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.12.2017 14:18, před 7 lety

ID: IRS3BA26


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.12.2017 14:48, před 7 lety


Evva Coubalová

Dobry den.

Academic Singles oddeleni me kontaktovalo. Jedina novinka je v tom, ze upresnili svůj zmatek v částkách, kterou jim podle nich dlužím. Podle nich to je 2545 Kč. Ač na mom zablokovanem profilu a v některých mailech měli částku vyšší (prostě zkoušejí, zda jim to projde). Vymlouvají se na chybu v systému. Opravdu úsměvné. Nevysvětlili mi, kde jsem si podle nich volila období, po které chci členství prodloužit. Jak sami v jedne vete uvedli. Nikde jsem žádnou takovou věc nezvolila.

Zpětně posílají printscreeny, kde všude informace o tom, že členství bude automaticky prodlouženo a za jaký poplatek před zaplacením zkušebního měsíčního členství byla. Není to ale pravda. Během procesu platby za měsíční členství jsem tu informace zřetelně neviděla ani jednou. Na obrazovce to nebylo vidět ani tím malým písmem, jak je to vidět na printscrenu, který nyní posílají. Je to prostě jeden velký podvod na lidi a už mě moc nebaví si s nimi dopisovat. Ani v mailech, ktere prisli po zaplaceni mesicniho clenstvi, nic jasne uvedeno nebylo.

Uznávám svou chybu, že jsem se vůbec do toho zamotala a pouzila k platbe svou kartu. Pokdu bych ale vedela, ze to automaticky prodlouzi a navic za jake penize, nikdy bych se k nicemu takovemu neodhodlala. Nemam na to proste penize.

Penize se jim za to dalsi (nyni bezici) obdobi nepodarilo strhnout a ted me proste porad bombarduji. Obdobi sice bezi, ale profil je zablokovany. Ani pokud bych chtela, nemohu ho vyuzivat. Proc jim mam platit za neco, co nechci a ani nemohu vyuzivat????

Dne 6.12. (dva dny po uplynuti mesicniho zkusebniho obdobi) jsem jim zaslala výpoved a do dnesniho dne mi ji nepotvrdili. Takže vůbec netuším, co se bude dít dál. To mi jako po nyni bezicich 3 měsících (za ktere vymahaji penize) prodlouží členství o další období a budou ze mě tahat další peníze? Jak tim toto může procházet? Může mi s tím někdo prosím pomoci?

Muj dotaz na vas zni...Musim tedy zaplatit CELÉ to nyni běžící tri-mesicni obdobi, ke kteremu jsem se nevedomky podle nich uvazala, aby mi dali pokoj?
Nebo mam na rok na to platit jen ty dva dny z toho 3-mesicniho obdobi? Tedy od ukonceni zkusebniho obdobi (4.12.) do dne odeslani vypovedi jako prilohu mailu (6.12.)? Ja se v tech jejich podminkach nevyznam. Muze mi nekdo prosim poradit?


Kde mam jistotu, ze az to zaplatim, mou vypoved z 6.12. vezmou konecne v potaz, potvrdi mi ji, zrusi VIP clenstvi a smazou profil? Co kdyz se to bude cele opakovat znova a ja jen budu lehci o 2545Kc? Ta castka je pro me fatalni, jsem sama se dvema malymi detmi. Jak mohou vydelavat na takovych lidech???

Prosim o radu, jak mam tedy nyni postupovat. Moznosti:
1) neplatit a trval na smazani profilu a pohledavky k me osobe - protoze jsem proste o automatickem prodluzovani nebyla radne informovana. Informace skryta v obchodnich podminkach nebo uvedena nekde malym pismem na spodni casti displeje, kam uzivatel pri platbe ani nezaskroloval prece nemuze byt povazovana soudem za dostacujici!!!
2) zaplatit jim to 3-mesicni obdobi a doufat, ze potom se nekdo uraci akceptovat mou vypoved, zrusit profil a dale nic neprodluzovat?

Navic v udajich pro platbu uvadeji, ze mam uvezt referencni cislo z upominkoveho emailu. V tom ale meli spatne castku (2xvyssi). Takze i pokud bych zaplatit chtela, toto cislo bych se tam bala uvezt, protoze to cislo bylo v mailu, kde pozadovali vyssi castku. A uz vidim, zebych zaplatila tu nizsi castku a zacal by me jejich system bombardovat, ze jsem nezaplatila castku celou. Urcite maji k tomu cislu sparovvanou tu puvodní vyšší částku.

Chci mit od nich uz klid. Pokud jim zaplatim, me deti nebudou mit darky na Vanoce. Opravdu pecka! STale verim, ze mi muzete pomoci, abych neplatila nic.

Preposilam jejich posledni email:

---------------------------------------------------------------------------------------

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).

Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.

V příloze je kopie potvrzení Prémiového členství, která byla na Vaši registrační adresu zaslaná k datu úhrady Vašeho VIP členství. V příloze jsou uvedené všechny informace související s Vaším VIP členstvím. Tyto informace jsou také součástí Všeobecných obchodních podmínek (VOP), s kterými jste v rámci své registrace na naší stránce souhlasili.

Převeďte prosím sumu ve výši 2545Kč prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:

Majitel účtu: be2 Sarl
Banka: UniCredit Bank – HypoVereinsbank
IBAN: DE62700202700667972744
SWIFT/BIC: HYVEDEMMXXX
Celková suma úhrady: 2545Kč
Referenční poznámka: citujte prosím z upomínkového emailu
Adresa banky: UniCredit Bank – HypoVereinsbank
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D–80333 Mnichov, Německo


Děkujeme Vám a přejeme Vám úspěšný den.

S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com
_________________________________________________________


12/12/2017 11:00 - Eva Coubalová wrote:
Dobry den.

Dekuji za odpoved. Rada bych opakovane uvedla, ze jste mi stale nenapsala, kolik korun po me chcete. Takze mi to jasne napiste. Proc jste prodlouzili zrovna o tri mesice (nikde jsem to nezvolila) a jako castku za toto obdobi po me pozadujete.
Vyhybate se zaslani ceniku a uz toto je protizakonne.
Z uctu jste si chteli stahnout jinou castku, nez jste pak napsali na profil. V jinem mailu jste psali castku odpovidajici te, kterou jste si pokouseli strhnout. Jak si toto mam vysvetlovat?

Psali jste mi take:
Součástí procesu úhrady VIP členství bylo také upozornění, že smlouva bude automaticky prodloužená o zvolené VIP období (ku příkladu 3, 6 nebo 12 měsíců) v specifikované ceně, se splatností předem.

RAda bych uvedla, ze jsem nikde nevolila dalsi delku VIP obdobi, jak v teto vete zminujete. Takze vubec netusim, proc jste mi VIP clenstvi prodlouzili zrovna o 3 mesice a jaka je jeho sazba.

Jak uz jsem uvedla, byla jsem Vami uvedena v omyl. Prezentujete to na oko jako "nezavazne zkusebni obdobi" za nizky poplatek. Clovek vubec behem komunikace s vami netusi, ze se uvazuje k automatickemu prodluzovani clenstvi.
Hned jak jsem zjistila, ze jsem soucasti teto pochybne hry, jsem poslala vypoved - dne 6.12.
Vypoved je platna dnem doruceni, takze ji prosim berte v uvahu. Muzeme si takto psat do nekonecna. Ale jak rikam, byla jsem uvedena v omyl, zadne clenstvi jsem si neprala prodluzovat. Sluzbu nevyuzivam. A ani nemohu, protoze mi blokaci profilu toto neumoznujete. Takze vubec nechapu, proc bych vam za neco, co nemohu ani vyuzivat, mela platit.

Puvodne jsem zadala jen o uznani mesicnicho clenstvi. Nyni jsem ochotna zaplatit vam dva dny, ktere bezely od doby ukonceni meho mesicniho clenstvi do podani vypovedi. Takze prosim o zaslani nove dluzne castky, kterou rada uhradim.

S pozdravem, Eva Coubalova.

--------- Původní e-mail ----------
Od: be2 collections
Komu: E.Coubalova@seznam.cz
Datum: 12. 12. 2017 10:43:14
Předmět: Re: [Ticket#2017120610005911] Zrušení prémium členství, smazání profilu, stahnuti platebni upominky
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Za nesprávně uvedenou částku v platební upomínce se Vám ještě jednou omlouváme. Jak jsme Vám již potvrdili, bylo to způsobeno technickým problémem.

Celková cena za prolongované VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).

Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.

Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.

Vaše Prémiové členství bylo obnoveno automaticky a to dle všeobecných obchodních podmínek Vašeho předplatného.

Pokud jste neměli zájem své členství prodlužovat, bylo jej třeba vypovědět v stanovené výpovědní lhůtě a to nejpozději 4 dny před vypršením časového období, které je automaticky obnovováno.

Automatické obnovení je součástí všech typů VIP členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasila jednak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, a jednak úhradou našeho VIP členství.

Mějte prosím na paměti, že jakékoliv slevněné nabídky platí pouze pro první předplacené období. V rámci procesu úhrady VIP členství jsou naši klienti rovněž informováni, že pro následující prolongaci bude účtována plná, standardní sazba.

Pokud se nemůžete přeukázat platnou formou potvrzení realizace Výpovědi, na úhradě dlužného poplatku i nadále setrváváme, děkujeme Vám za pochopení.

S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com
_________________________________________________________



08/12/2017 11:20 - Eva Coubalová wrote:
Dobry den.

Jak je mozne, ze nize mi pisete, ze dluzim 2545 Kc a na profilu mam informaci, ze dluzim 4792?



S pozdravem, Coubalova

Od: be2 collections
Komu: E.Coubalova@seznam.cz
Datum: 8. 12. 2017 10:34:43
Předmět: Re: [Ticket#2017120610005911] Zrušení prémium členství, smazání profilu, stahnuti platebni upominky
Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Naše záznamy ukazují, že jste k datu 04.11.2017 objednali a uhradili (s použitím emailové adresy E.Coubalova@seznam.cz) VIP členství na období: 1 měsíc(e/ů).

Mějte prosím na paměti, že jste v rámci procesu registrace souhlasila s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). VOP jasně ustanovují, že Vaše VIP členství bude - v případě, že včas a řádně nevypovíte jeho automatickou prolongaci - automaticky prodloužené.

Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 04.11.2017 a na stránce s volbou objednávaného produktu (viz prosím přiložený Screenshot).

Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.

Z naší strany žel nebylo možné získat poplatek za poslední období platnosti Vašeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jste s námi vstoupili do závazného obchodního vztahu. Váš případ byl již nyní předán k řešení našemu Oddělení pohledávek.

V rámci Vašeho profilu je v současnosti evidován dlužný poplatek v celkové výši 2545 Kč (datum prolongace: 04.12.2017).

Žádáme Vás tudíž o úhradu dlužného poplatku na náš bankovní účet, a to co nejdříve, abyste se tak vyhli navýšení dlužné částky o další poplatky.


Naše bankovní detaily jsou následující:

Společnost: be2 Sarl
Banka: HypoVereinsbank Muenchen
IBAN: DE62700202700667972744
Swift/BIC: HYVEDEMMXXX
Reference: E.Coubalova-at-seznam.cz
Suma: 2545 Kč (2247 +298 poplatky)

Banka a adresa banky:

HypoVereinsbank
Kardinal-Faulhaber-Strasse 14
80333 Mnichov
Německo

Vypovězení automatické prolongace VIP členství Vám bude potvrzené jakmile bude uhrazený dlužný poplatek.

V případě, že dlužný poplatek nebude z Vaší strany uhrazený, bude případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.

S pozdravem,


Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2017 12:05, před 7 lety

ID: IRS3BA26


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti opětovně kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.12.2017 13:15, před 7 lety


Evva Coubalová

Dobrý den.

Dnes poprvé mi potvrdili, ze automaticka prolongace meho uctu byla vypovezena (snad tomu mohu verit). Tedy az uplynou prave probihajici 3 mesice, uz by mi clenstvi nemeli prodluzovat. Dale me informovali, že pokud zaplatim dluznou castku za prave probihajici 3-mesicni obdobi (ktere mi ale nastavili uvedenim me v omyl), bude zastaven i proces automatickeho vymahani.

Bohuzel nevim, co se stane, pokud nezaplatim. Jestli si najdou zase nejakou fintu a clenstvi mi i tak bude i nadale prodluzovano a castka se bude jeste navysovat. Nicemu bych se u nich ani nedivila. Ale tohle si uz snad ani nedovoli, pokud uz mi jednou potvrdili, ze proces automatickeho obnovovani byl vypovezen.

Pred par dny po me z ruznych zdroju pozadovali dve ruzne castky za prave probihajici 3-mesicni obdobi. Na prosbu o vyjasneni tohoto zmatku mi napsali, ze plati ta nizsi castka. že se jednalo o chybu v systemu a že to dali již do poradku.

Dnes mi byl ale bohuzel došel dalsi mail z adresy Management pohledavek, kde byla OPET!!! uvedena ta vyssi, tedy spatna castka! Takze i kdybych jim zaplatit chtela, neudelala bych to, protoze v systemu u me porad eviduji tu spatnou, vyssi castku. A pokud bych zaplatila tu spravnou nizsi, pravdepodobne by se stalo, ze by me jejich system i nadale "otravoval", ze nedoslo k uhrade cele castky.

TAke verim, ze mi brzy odpovi odbornici z dTestu a Evropskeho spotrebitelskeho centra, zda mam opravdu povinnost platit jim cele prave probihajici 3-mesicni obdobi. I pres to, ze jsem hned druhy den jeho trvani poslala spolecnosti emailem vypoved (hned jak jsem zjistila, ze mi bylo clenstvi bez meho aktivniho souhlasu prodlouzeno). Jednak si myslim, ze bych krome toho zkusebniho mesicniho obdobi, ktere jsem radne zaplatila, nemela platit uz nic, protoze me proste uvedli v omyl a prodlouzili to o ty 3 mesice neopravnene....

Pokud bych priverela jedno oko, jsem ochotna zaplatit dva dny z toho prodlouzeneho obdobi, nez jsem jim poslala vypoved. PRece neni mozne, abych musela platit 3 mesice, kdyz jsem sluzbu nechtela, nevyuzivam ji. Navic je muj profil zablokovany a sluzbu vyuzivat ani nelze.

Pokud by tak prukazne informovali o tom, ze se clentvi automaticky prodluzuje (jak ted zpetne tvrdi), asi by nebylo tolik nachytanych lidi, že.

Spolecnost jsem pozadala, at mi posle presny odstavec jejich jejich vseobecnych obchodnich podminek, ktery rika, ze kdyz poslu vypoved v jiz automaticky prodlouzenem obdobi, ze ho musim platit cele. Ze takovou vypoved neberou pro dane obdobi v potaz a vypoved pouze znamena, ze nedojde k prodluzovani o dalsi obdobi.
Nikde jsem nic takoveho totiz nenasla. Ale je mozne, ze nekde takovou podminku sepsanou maji a poslou mi ten text. I kdyby ano, stale cekam na radu pravniku ohledne tohoto.

Pak se teprve budu schopna rozhodnou, jestli opravdu to 3-mesicni obdobi cela platit.

Nize preposilam celou dnesni komunikaci s pani Hajkovou i jejich vymahacsky email uvedeny opet na spatnou castku....uz je to opravdu unavne :(

--------------------


Dobrý den paní Hájková.

Děkuji za Vaši odpověd. Vas nize uvedeny text tedy potvrzuje, ze vam moje vypoved byla dorucena. Jsem tedy rada, ze ji berete v uvahu a VIP clenstvi mi nebude dale prodluzovano.

K zalezitosti tykajici se uhrady prave probihajiciho 3-mesicniho obdobi. Jak jsme jiz spolu resili, meli jste zmatek v castce, kterou vam dluzim. Jina je v emailu od managamentu pohledavek (4792), na zablokovanem profilu a jina v mailove komunikaci od vas. Tam jste mi potvrdili, ze se jednalo o chybu v systemu a dluzim podle vas 2545 Kc.

Mailem jste mi tedy poslali toto:
Převeďte prosím sumu ve výši 2545Kč prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:

Majitel účtu: be2 Sarl
Banka: UniCredit Bank – HypoVereinsbank
IBAN: DE62700202700667972744
SWIFT/BIC: HYVEDEMMXXX
Celková suma úhrady: 2545Kč
Referenční poznámka: citujte prosím z upomínkového emailu
Adresa banky: UniCredit Bank – HypoVereinsbank
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D–80333 Mnichov, Německo

Pisete tam ale, ze referencni poznamku mam citovat z upominkoveho emailu. S tim ale nemohu souhlasit, protoze ten byl vystaven na vyssi, spatnou castku 4792 Kc. Takze logicky se nebudu odkazovat na email, kde jste uvedli spatne castku. Navic, dnes mi prisel mail s nazvem "posledni upominka" a v nem je opet tato vyssi castka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I kdyz jste mi tvrdila, ze jste to dali v systemu do poradku. Dnesni upominkovy mail jsem prekopirovala nize pod texyt vaseho emailu jako dukaz!!!

Az date do poradku fakt v upominkovym mailech, muzeme se dale bavit o tom, zda to nyni probihajici3-mesicni obdobi (ktere jste prodlouzili bez meho aktivniho souhlasu a uvedenem me v omyl) zaplatim. Logicky mam obavy, ze az poslu ti nizsi castku, system to vyhodnoti tak, ze jsem porad nezaplatila dost a upominkove maily budou pokracovat. Protoze uz meho jmena porad eviduje tu vyssi, spatnou!!! castku. A nechapu, jak muzete tvrdit, ze chyba byla odstranena, kdyz evidentne nebyla. . Takze si dejte veci na sve strane nejprve do poradku prosim. A prestante mi vyhrozovat, ze se jedna o posledni upominku atp. Mate tam zmatek, posilate mi porad upominkove mail se spatnou castkou, takze nemuzete ani prave probihajici casove obdobi pocitat!!! A psat "posledni upominka" atp.

V tuto chvíli stale čekám na radu od právníků (dTest, Evropske spotrebitelske centrum) ohledne toho, zda mate narok uctovat si cele3-mesicni obdobi, kdyz jsem hned na jeho zacatku poslala vypoved. Navic, kdyz sluzbu ani nevyuzivam a protoze je z vasi strany zablokovana, ani nemohu. Domnivam se totiz, ze i presto, ze jsem nezaslala vypoved maximalne 4 dny pred ukoncenim mesicniho zkusebniho obdobi (protoze jsem nevedela, ze jsem smluvne uvazana k prolongaci), aby nedoslo k automaticke prolongaci o dalsi vami nastavene 3 mesice, tak mam narok na to, abych z toho prodlouzeneho obdobi platila jen dny, ktere uplynuly, nez vam dosla moje vypoved.
Pokud to tak podle vas neni a musim zaplatit dle vasich smluvnich podminek cele to 3-mesicni obdobi, i kdyz jsem v jeho druhy den poslala vypoved, prosim o zaslani konkretniho odstavce vasich smluvnich podminek, ktery toto ustanovuje.

Predem dekuji za odpoved, Coubalova




----- Původní e-mail ----------
Od: be2 collections
Datum: 14. 12. 2017 10:01:24
Předmět: Re: [Ticket#2017120610005911] Zrušení prémium členství, smazání profilu

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Jakmile bude úhrada dlužného poplatku přijatá a zaevidovaná, vymáhací proces bude zastaven a Váš profil bude definitivně vymazán (v případě, že si tak budete přát učinit).

Potvrzujeme Vám, že automatická prolongace Vašeho Prémiového členství již byla vypovězená a po úhradě stávajícího dlužného poplatku již nebudou vymáhány žádné další pohledávky.

Dovolujeme si Vás upozornit, že v tomto okamžiku z důvodu uzavřené smlouvy a nezaplacené pohledávky nelze platební upomínky a další emailové notifikace zastavit. Platební upomínky a další emailové notifikace jsou automatizované pokud pohledávka není v plné částce uhrazena.

V momentě, jak bude Vaše platba přijata a zaevidována, může být smluvní vztah zrušen. Po obdržení konfirmace, že dlužná částka byla úspěšně zaevidována a přijata, budete moci svůj profil vymazat, nebo na Vaši žádost Vám naše zákaznické centrum může Váš profil vymazat za Vás.

S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com
_________________________________________________________


13/12/2017 15:21 - Eva Coubalová wrote:
Dobry den.

Do dnesniho dnes se nikdo nevyjadril k mnou zaslane vypovedi - viz nize.
Chci uz to trapeni s vami ukoncit. Situace je takova: zakoupila jsem si u vas mesicni clenstvi a vlastni chybou jsem si nevsimla, ze bude automaticky prodlouzeno. Tuto informaci jste meli skrytou a nebyla jasne viditelna. Jinak by se asi tolik lidi nenachytalo, ze. Jelikoz jsem nevedela, ze jsem k necemu uvazana, tak jsem jsem logicky nemohla vcas poslat vypoved = tedy 4 dny pred ukoncenim toho mesicniho clenstvi. Poslala jsem ji tedy hned, jakmile jsem zjistila, ze mi bylo prodlouzeno a pozadujete po matce na materske takove nehorazne penize!!! Za neco, co nevyuziva, nechtela a ani nemuze vyuzivat!!!
Stale trvam na tom, ze penize za prodlouzene 3-mesicni obdobi po me tedy chcete neopravnene!!!! A spravna varianta by byla, ze bych mela platit pouze dva dny (od ukonceni mesicniho obdobi, ktere jsem řádně zaplatila do dne doruceni vypovedi - dne 6.12.). Porad tuhle variantu ale nejste schopni akceptovat.
Takze - pokud zaplatim tech 2545 Kc, ktere po me nyni pozadujete... Kde mam jistotu, ze po zaplaceni uznate mou vypoved ze 6.12.? A dale mi uz nebudete nic prodluzovat, smazete muj profil a zrusite me VIP clenstvi?
Co kdyz vam zaplatim za ty 3 mesice a pak se to bude znova cele opakovat, az skonci a vy mi to bez meho vedomi zase prodlouzite?
Nyni cekam na radu od pravniku, nicmene prosim vas o odpoved.
S pozdravem, Eva Coubalova
-----------------------------------------------

A nize kopiruji text z dnesni upominkya (nově s nazvem posledni), na opet spatnou castku:

NALÉHAVÉ - POSLEDNÍ UPOMÍNKA - Vaše předplatné na Academic Singles
E-mail byl zařazen do složky Academic Singles na základě ručního přesunu.

Academic Singles

NALÉHAVÉ – Poslední platební upomínka


Vaše předplatné na www.academic-singles.cz

Nezdařená platba behěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 46.135.24.28

be2 S.à.r.l. / www.academic-singles.cz
Referenční číslo: CZ-2017-12-07-166425174-AS-DN (citujte, prosím)
14.12.2017

Vážený pane Eva Coubalová,

dne 7.12.2017 byla na Vaši adresu zaslaná upomínka k platbě za níže uvedené členství.

ke dni 7.12.2017 bylo Vaše 3-měsíční VIP členství (původně na stránce www.academic-singles.cz uhrazené ke dni 4.11.2017 s použitím emailové adresy e.coubalova@seznam.cz), automaticky obnovené.

Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.

Produkt: 3-měsíční VIP členství
IP-adresa: 46.135.24.28
Forma úhrady: CreditCard MASTER

Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 7.12.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.

Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 4 494,00 CZK navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 4 792,00 CZK.

Uhradit nyní


Jediný způsob, jak automatizovaný proces vymáhání zastavit je úhrada celkové dlužné částky v datu splatnosti. V případě, že se Vám nepodaří uhradit dlužnou částku v plné výši nebo překročí platební lhůtu, budeme nuceni odevzdat Váš případ externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek. To povede ke zvýšení dalších nákladů, které Vám budou účtovány.

Převeďte prosím sumu ve výši 4 792,00 CZK do 7 dnů (nejpozději do) by 20.12.2017prostřednictvím služby PayPal (https://www.paypal.com/cz/webapps/mpp/send-money-online?locale.x=en_CZ), využitím funkce "Odeslat platbu", a to na následující emailovou adresu:

paypal@be2.com
Referenční číslo:CZ-2017-12-07-166425174-AS-DN

V případě, že budete v rámci platby prostřednictvím služby PayPal potřebovat naši asistenci, kontaktujte nás prosím na adrese paypal@be2.com. Budeme Vám tak moci zaslat individuální platební příkaz pro službu PayPal.

V případě, že nemůžete platbu dlužného poplatku realizovat prostřednictvím služby PayPal, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:

Příjemce:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:


be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
4 792,00 CZK
CZ-2017-12-07-166425174-AS-DN
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany

V případě, že platba nebude z Vaší strany realizovaná, bude případ předán společnosti pro vymáhání dlužných poplatků. Mějte prosím na paměti, že prostřednictvím IP adresy, pod kterou byla Vaše platba evidovaná (46.135.24.28), je možné provést dohledání fyzické adresy a následně zahájit řízení v souvislosti s vymáháním dluhu.

Ujistěte se prosím, že bude v zájmu zabránění navýšení dlužné sumy o poplatky vymáhací společnosti Vaše platba přijata do data 20.12.2017.

Pro více informací viz prosím Často kladené dotazy, uvedené níže.

**************************************
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte odpovědí přímo na tento email na adrese collections@be2.com spolu s uvedením Vašeho Referenčního čísla v předmětu zprávy a textem původní zprávy od nás
**************************************
S pozdravem,

Martin Bell
Academic Singles Claims Management

**************************************
be2 S.à.r.l.
13, rue du Commerce – L-1351 Luxembourg – Luxembourg
**************************************
Academic Singles Vymáhání pohledávek

1. O be2 S.à.r.l.
2. Jste našim předplatitelem
3. Jedná se o závazný obchodní vztah
4. Vystavení faktury není nutné
5. Předplatné
6. Automatické prodloužení
7. Výpověď
8. Upomínka a Výpověď
9. Upomínka a Odstoupení od smlouvy
10. Upomínka a zneužití platebních údajů
11. Zastavení procesu vymáhání/ Platba
12. Proces vymáhání



1. O be2 S.à.r.l.
Společnost be2 S.à.r.l. provozuje jednu z největších evropských online seznamek. Pro více informací prosím navštivte stránku www.academic-singles.cz.

2. Jste našim předplatitelem
Součástí procesu úhrady VIP členství je upozornění, že smlouva bude automaticky prodloužená o zvolené období platnosti členství (ku příkladu 3, 6 nebo 12 měsíců) za stanovený poplatek, splatný předem. Všeobecné obchodní podmínky, se který jste souhlasil/a, také zdůrazňují prodloužení smlouvy a právo na Výpověď. Vstoupili jste tím s námi do obchodního vztahu.

3. Jedná se o závazný obchodní vztah
Obchodní vztahy uzavřené online jsou považovány za právoplatné stejných způsobem jako smlouvy uzavřené osobně, kdy obě strany zprostředkují vzájemné prohlášení o svém záměru. Zadáním svých platebních dat a stisknutím tlačítka pro potvrzení/ ukončení platby, jste s námi vstoupili do obchodního vztahu a souhlasili jste s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami.

4. Vystavení faktury není nutné
Obchodní vztah jste uzavřeli online a o této skutečnosti jste přijali potvrzovací email. V rámci platebního procesu jste nám poskytli souhlas k odebrání finančních prostředků z Vaší platební karty. Je plně ve Vaší zodpovědnosti ujistit se, že splatná částka může být připsána na vrub. Není nutné, abychom vystavili osobitní fakturu.

5. Předplatné
Členský poplatek je splatný jednorázově nebo na splátky, a to v okamžiku nákupu. V rámci platebního procesu jste byl/a informován/a, že členský poplatek je splatný jednorázově předem, co jste také potvrdil/a kliknutím myškou. Platba se automaticky zpracovává v okamžiku uzavření obchodního vztahu a nemůže být přerušená, dokonce ani okamžitým odvoláním. Mějte prosím na paměti, že elektronické platby mohou být zpracovávány (a připsány na účet příjemce) v průběhu několika dnů. To však neznamená, že platba byla původně zahájena v den zobrazený na Vašem účtu.

6. Automatické prodloužení
Automatické obnovení je součástí všech typů VIP členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasil/a jednak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, a jednak úhradou našeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jakékoliv slevněné nabídky platí pouze pro první předplacené období. V rámci procesu úhrady VIP členství jsou naši klienti rovněž informováni, že pro následující prolongaci bude účtována plná, standardní sazba.

7. Výpověď
Předplatné je možné kdykoliv vypovědět. Je požadována minimální výpovědní lhůta před koncem daného členského termínu, tak jak bylo dohodnuto přímo v okamžiku nákupu.Výpověď se v případě dodržení výpovědního limitu stává platnou ke konci stávajícího předplaceného období.

8. Upomínka a Výpověď
Po podání Výpovědi jsou naši klienti ohledně jejího přijetí vždy informováni (t.j. klientům je zasláno potvrzení Výpovědi). Součástí tohoto potvrzení je také datum vypršení předplatného. Pokud si myslíte, že jste tuto upomínku přijali i přesto, že jste své VIP členství včas vypověděli, ujistěte se, zda-li jste přijali potvrzení Výpovědi a také zda-li se dlužný poplatek vztahuje na období po (potvrzeném) datu vypršení předplatného. Pokud ano, vzneste prosím námitku odesláním emailu na collections@be2.com, anebo poštou na adresu: 13, rue du Commerce, L-1351 Luxembourg - Luxembourg.. V obou případech prosím nezapomeňte uvést své referenční číslo.

9. Upomínka a Odstoupení od smlouvy
V případě odstoupení od smlouvy je nevyhnutné dodržet stanovené podmínky a lhůty. Ohledně postupu odstoupení od smlouvy jste byl/a informován/a v rámci našich Všeobecných obchodních podmínek a v rámci registrace. Odstoupení od smlouvy je možné učinit v rámci určité výpovědní lhůty od data realizace platby. Po tomto limitu již odstoupení od smlouvy není možné. Mějte prosím na paměti, že realizaci chargeback-u nelze považovat za platnou formu odstoupení od smlouvy. Naši klienti jsou v souvislosti s přijatou žádostí o odstoupení od smlouvy vždy zpětně kontaktováni, t.j. jsou informováni v souvislosti s jejím přijetím či zamítnutím a případným dalším postupem. Naši klienti nejsou oprávněni realizovat po odstoupení od smlouvy chargeback, ale musí posečkat na realizaci refundace. V případě, že již našich služeb bylo ze strany klienta využito, je k dispozici možnost zajištění kompenzace. V případě, že jste již chargeback realizovali, jste povinen/povinna snášet všechny s tímto vzniklé náklady. Pokud již služeb VIP členství bylo z Vaší strany užito, jste také povinen/povinna uhradit příslušnou kompenzaci. V případě, že je tato upomínka dle Vašeho mínění chybná, jelikož Vám již bylo z naší strany potvrzeno odstoupení od smlouvy, vzneste prosím námitku odesláním kopie potvrzení na email collections@be2.com, anebo poštou na adresu: 13, rue du Commerce, L-1351 Luxembourg - Luxembourg. V obou případech prosím nezapomeňte uvést své referenční číslo. Také prosím překontrolujte, zda-li jste chargeback nerealizovali i přes úspěšné přijetí refundace. V takovém případě je naše pohledávka oprávněná.

10. Upomínka a zneužití platebních údajů
Ve výjimečných případech mohou být platební data zneužita za účelem koupy produktů na internetu. I přes uvedenou skutečnost bychom rádi zdůraznili, že jsme doposud nezaznamenali jediný případ, kdy by měl údajný podvodník přístup k osobním emailovým údajům a zároveň platebním údajům třetí strany. Z toho důvodu předpokládáme, že majitel registrované emailové adresy si zaregistroval také samotný profil a uhradil VIP členství. Pokud si I nadále myslíte, že jste byl/a obětí podvodníka, nahlaste prosím danou skutečnost odpovědným úřadům. Na případném policejním vyšetřování se budeme moci podílet poskytnutím veškerých přihlašovacích dat, ku příkladu IP adresy, poštovní adresy a platebních údajů, uložených zpráv a nahraných fotografií. V případě existence nezvratných důkazů v souvislosti se zneužitím platebních dat bude proces vymáhání pohledávek zastaven. Mimoto budou z naší strany proti odpovědné osobě vznesena obvinění a v souladu s tímto budou uplatňované z toho plynoucí nároky. Mějte prosím na paměti, že samotná Policejní zpráva není dostatečným důvodem pro zastavení vymáhacího procesu.

11. Zastavení procesu vymáhání/ Platba
Jakmile bude přijata včasná úhrada dlužného poplatku, vymáhací proces může být zastaven. Vyrovnání je přitom možné pouze prostřednictvím PayPal nebo bankovního převodu. Mějte prosím na paměti, že připsání platby na účet příjemce může trvat až 3 dny. Ve výjimečných případech může být s externí vymáhací společností domluvena platba prostřednictvím splátek. Podobný postup by však vedl k dodatečným poplatkům a ůrokům.
Z administrativních důvodů nemůže společnost be2 S.à.r.l. akceptovat platbu prostřednictvím splátek.

12. Proces vymáhání
V případě, že dluh nebude do stanoveného termínu uhrazen, bude Váš případ automaticky předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků, co povede k navýšení dlužných poplatků a dalším, s tím spojeným důsledkům. Je-li to nutné, je možné s vymáhací společností domluvit také platbu prostřednictvím splátek. Mějte prosím na paměti, že pokud bude Váš případ předán k řešení externí vymáhací společnosti, bude o dané skutečnosti infomováno více úvěrových institucí (ku příkladu ČNB), co pravděpodobně ovlyvní Vaši úvěruschopnost. V případě, že dluh nebude uhrazen ani externí vymáhací společnosti, bude následně vydán soudní příkaz k jeho vymáhání. Veškeré s tímto spojené náklady jsou přitom hrazeny výlučně dlužníkem
R

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2017 10:54, před 7 lety

ID: IRS3BA26


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti opětovně kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.12.2017 12:28, před 7 lety


Evva Coubalová

Dobrý den. Ano, dnes konečně přišla odpověď, která mi udělala radost. Níže ji kopíruji. Děkuji tímto za pomoc všem, kteří k tomuto výsledku přispěli. Hezké Vánoce, Eva C.

-------------------------------

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Váš případ byl již přezkoumán a rádi bychom Vás v dané souvislosti informovali, že jako projev dobré vůle souhlasíme se zrušením Vašeho Premium členství. V budoucnu Vám již tedy nebudou z naší strany strženy žádné členské poplatky či zasílány požadavky na úhradu členství.

Automatická prolongace Vašeho VIP členství byla vypovězená/ zrušená a Váš profil byl uvedený do režimu "členství bez VIP statusu".


S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.