Společnost


Polášek Karel

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1995Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2014, před 11 lety

Denisa Mláková

Znění stížnosti

Dobrý den, na základě neuznané reklamace jsem požádala o znalecký posudek, kterým se mohu domáhat v občansko-právním řízení o uznání dané reklamace a zaplacení znalečného. Touto cestou bych chtěla spor vyřešit, nejlépe domluvou. Jedná se o vycházkovou obuv a nákup se uskutečnil v Praze. Děkuji


Požadované řešení

uznání reklamace, zaplacení znalečného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2014 09:59, před 11 lety

V případě, že došlo k zamítnutí reklamace prodejcem, bylo jeho povinností zamítnutí písemně odůvodnit. Pokud kupující nesouhlasí s posouzením od prodejce, může se obrátit na odborníka - soudního znalce, který by vadu posoudil a zpracoval znalecký posudek. V případě, že dá za pravdu kupujícímu, má kupující nárok i na proplacení ceny znaleckého posudku jako nákladu spojeného s reklamací dle § 598 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2014 17:42, před 11 lety

Dobrý den, rád bych se vyjádřil k předmětné reklamaci.
V tomto případě bylo reklamováno protržení - roztržení (tedy mechanické poškození) zadního dílu originálních válenek UGG Australia. Reklamační řízení proběhlo v souladu s Reklamačním řádem dle platné právní úpravy v zákonném termínu a zákaznice byla poučena o svém právu se v případě nesouhlasu s tímto postupem, obrátit na místně příslušný soud.
I přes skutečnost, že nešlo o materiálovou ani výrobní vadu, ale o mechanické poškození, a reklamace tedy nemohla být uznána oprávněnou, bylo zákaznici v rámci firemní politiky péče o zákazníka ze strany prodávajícího nad rámec jeho povinností nabídnuto zprostředkování opravy tohoto mechanického poškození s tím, že tento je ochoten uhradit veškeré náklady s takovou opravou spojených.
Tento návrh však zůstal ze strany zákaznice zcela bez odezvy.

Ačkoliv si nesmírně vážím každého zákazníka, který u nás nakupuje, a plně chápu a přejímám odpovědnost prodávajícího za vady výrobku, dovoluji si vyhradit právo v rámci reklamačního řízení zamítnout reklamaci takového poškození, které nebylo způsobeno materiálovou vadou nebo špatnou technologií výroby. Pokud zákaznice s takovýmto postupem nesouhlasí, nezbývá mi v tomto případě, než s lítostí doporučit využití ve stížnosti zmiňovaného práva "domáhat se uznání dané reklamace u soudu".

Přeji hezký zbytek dne
Karel Polášek

Pozn. datum vložení stížnosti: 24.1.2014
datum, kdy jsem byl poprvé kontaktován s informací o vložení stížnosti ze strany dtest: 28.2.2014

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 21:48, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.