Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19951Nedoručení balíku vůbec, nebo na poštu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 8 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2017, před 7 lety

Monika Hrušková

Znění stížnosti

Stížnost zasílám, neboť se opakovaně stalo, že ačkoli je někdo celý den doma, doručovatel(ka) vhodí oznámení do schránky, ale nezazvoní. Chápu, že je toho moc, ale není to poprvé. Naposledy včera. Nicméně si na poštu mohu alespoň dojít sama, ale další úroveň nedoručení je, když balíček vrátíte odesilateli se slovy "adresát na uvedené adrese neznámý". Adresu jsem několikrát překontrolovala a je správná, nikdy nebyl problém. Balík už mám zaplacený, nebyl levný, ráda bych objednané zboží obdržela. Objednávala jsem u firmy FIXTAPE s.r.o. přes webové stránky Skolatejpovani.cz. Balík odeslali 1. 12., včera (12. 12.) jsem dostala vyrozumění, že jim přišel zpátky. Prosím, aby na druhý pokus byl doručen.


Produkt

Kinesiologické tejpy (3 ks) od firmy FIXTAPE s.r.o.


Požadované řešení

Chci, aby bylo doručovatelům vysvětleno, že mají vyzkoušet zazvonit, než hodí oznámení do schránky. Případně pokud jméno nenajdou, ať se podívají znovu a neodesílají balík zpátky. Navíc mělo být uvedeno na balíku i tel. číslo. Chápu, že v našem domě je 12 rodin, ale to se nedá nic dělat...

Prosím, aby to fungovalo tak, jak má, nechci, aby se to opakovalo. U jiných dopravců jsem se s podobným problémem nesetkala. Děkuji za pochopení.

Jedná se o ulici: Sekaninova, Hradec Králové


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2017 10:02, před 7 lety

Dle instrukcí zveřejněných na portálu veřejné správy mohou být poštovní služby reklamovány nejen odesílatelem, nýbrž i adresátem poštovní zásilky. Konkrétní postup, který vytvořili přímo pracovníci České pošty, je dostupný zde https://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/101/105/3881.html#obsah, přičemž za jeho správnost ručí Odbor komunikace generálního ředitelství České pošty, s.p.

Dále může spotřebitel na postup České pošty podat stížnost, a to k rukám vedení samotné České pošty. Více informací se o tomto řešení dozvíte zde https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman. Případně může podat stížnost na Český telekomunikační úřad, informace o tomto řešení nalezne spotřebitel zde https://www.ctu.cz/postovni-sluzby.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.