Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#1996Reklamace sportovních bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 17 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2014, před 11 lety

Znění stížnosti

V srpnu 2013 (cca 7.8) jsem na pobočce A3 sportu v Olomouci zakoupil pánské sportovní boty Nike. Dne 18.1.2014 jsem je reklamoval z důvodu neustálého výrazného "vrzání" podrážky pravé boty. (velmi výrazného) Již na prodejně mi paní sdělila, (aniž by se mne vůbec předtím zeptala, jak často boty nosím), že se nejedná o běžné boty, ale o fitness a nemůžu je nosit pořád. Podotýkám, že boty nesou minimální stopy opotřebení, mám je na sportovní aktivity, vycházkově vyjímečně a střídám je s dalšími třemi páry. Dne 23.1.2014 mi došel email, že reklamace byla vyřízena způsobem - VRÁCENÍ 50% ČÁSTKY. S tím jsem ale spokojen nebyl a po chvíli hledání na internetu jsem zjistil, že bych měl mít právo, jestliže je závada neopravitelná, na nový výrobek, či vrácení celé částky. Na prodejně se budu stavovat po víkendu.Jak mám nyní postupovat? Děkuji.


Produkt

Jedná se o pánské sportovní boty Nike air Toukol III


Požadované řešení

Výměna za nový pár bot, či vrácení celé částky peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2014 10:23, před 11 lety

V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, má kupující dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku nárok na opravu nebo výměnu, pokud to není možné na přiměřenou slevu nebo odstoupení od kupní smlouvy - volba je na kupujícím. Pokud tedy nebylo možné výrobek opravit nebo vyměnit za výrobek bez vady, má kupující nárok volit mezi přiměřenou slevou a odstoupením od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2014 09:09, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu nedostatečné identifikace spotřebitele. Aby mohl prodávající relevantně reagovat, je žádoucí, aby měl k dispozici informace, dle kterých si může ověřit skutečnosti, jež jsou předmětem sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.