Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V srpnu 2013 (cca 7.8) jsem na pobočce A3 sportu v Olomouci zakoupil pánské sportovní boty Nike. Dne 18.1.2014 jsem je reklamoval z důvodu neustálého výrazného "vrzání" podrážky pravé boty. (velmi výrazného) Již na prodejně mi paní sdělila, (aniž by se mne vůbec předtím zeptala, jak často boty nosím), že se nejedná o běžné boty, ale o fitness a nemůžu je nosit pořád. Podotýkám, že boty nesou minimální stopy opotřebení, mám je na sportovní aktivity, vycházkově vyjímečně a střídám je s dalšími třemi páry. Dne 23.1.2014 mi došel email, že reklamace byla vyřízena způsobem - VRÁCENÍ 50% ČÁSTKY. S tím jsem ale spokojen nebyl a po chvíli hledání na internetu jsem zjistil, že bych měl mít právo, jestliže je závada neopravitelná, na nový výrobek, či vrácení celé částky. Na prodejně se budu stavovat po víkendu.Jak mám nyní postupovat? Děkuji.
Jedná se o pánské sportovní boty Nike air Toukol III
Výměna za nový pár bot, či vrácení celé částky peněz.
|
Tweet |
V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, má kupující dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku nárok na opravu nebo výměnu, pokud to není možné na přiměřenou slevu nebo odstoupení od kupní smlouvy - volba je na kupujícím. Pokud tedy nebylo možné výrobek opravit nebo vyměnit za výrobek bez vady, má kupující nárok volit mezi přiměřenou slevou a odstoupením od kupní smlouvy.
Stížnost uzavíráme z důvodu nedostatečné identifikace spotřebitele. Aby mohl prodávající relevantně reagovat, je žádoucí, aby měl k dispozici informace, dle kterých si může ověřit skutečnosti, jež jsou předmětem sporu.