Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#19964Objednane zbozi po zaruce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2017, před 7 lety

Sandra Svitokova

Znění stížnosti

Dnes jsem obdrzela objednane zbozi pres internetovy obchod.Objednava jsem kavovat a kapsle Dolce Gusto jako darek.Kapsle jsou po zaruce zhruba 7 mesicu.Kontaktovala jsem telefonicky prodejce a bylo mi receno,ze zbozi mam na sve naklady zaslat zpet spolu s duvodem proc zbozi vracim.Na co mam narok v takovem pripade po prodejci?Tohle prece neni normalni.
Dekuji Sandra


Požadované řešení

Reakce na mou otazku-proc je zbozi po zaruce takovou dobu by mela vypadat zcela jinak.Pokud prodejce neni schopen tohle ve sklade kontrolovat nechci ani videt jak to tam vypada s hygienou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 12:40, před 7 lety

Dle ust. § 2163 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, se u zuživatelné věci vyznačí doba nejkratší trvanlivosti, popřípadě, u věci podléhající rychlé zkáze, doba, po kterou lze věc použít. V případě prodeje zboží spotřebiteli je na prodávajícím, aby zajistil, že věc ještě bude použitelná, tedy že ještě neuplynula doba nejkratší trvanlivosti.

Jestliže tomu tak není, nesplnil prodávající řádně svou povinnost z kupní smlouvy. Spotřebitel má v takové situaci možnost buď využít odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu ve 14 denní lhůtě od převzetí zboží, nebo zboží reklamovat. Z pohledu nákladů je rozdíl v tom, že u odstoupení nese náklady na vrácení zboží spotřebitel, nicméně má nárok na vrácení původních nákladů na dopravu zboží k němu v nejlevnější nabízené variantě. V případě reklamace má spotřebitel nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů dle § 1924 občanského zákoníku, tedy i nárok na proplacení poštovného směrem k prodávajícímu, jestliže bude reklamace oprávněná.

V případě reklamace je pak zapotřebí počítat s tím, že spotřebitel nemá přímo nárok na odstoupení od smlouvy, ale pokud to bude možné, bude se věc řešit dodáním nové věci bez vady, jelikož v dané situace není možná oprava.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2018 16:08, před 7 lety

Vážená paní Svitoková,

velice nás tato vzniklá situace mrzí.

Ráda bych postup kolegů samozřejmě prověřila, jelikož v případě, že Vám bylo dodáno zboží, které je již po expiraci, máte nárok na proplacení vzniklých náklady při zaslání zboží zpět.

Abychom mohli danou situaci s Vámi vyřídit, poprosila bych Vás o sdělení čísla Vaší objednávky a zaslání fotografií daného výrobku na email overeno@mall.cz
Prosím, na fotografiích zachyťte také datum dané expirace.

Následně Vás budu informovat ohledně řešení a domluvíme se společně na dalším postupu.

Děkuji a ještě jednou se omlouvám za vzniklé nedorozumění.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
MALL.CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2018 09:12, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.2.2018 14:50, před 7 lety


Sandra Svitokova

Dobry den,dekuji za informace.Zbozi jsem jiz vratila na danou pobocku.Naklady jsem si uhradila sama.Zbozi bylo zakoupeno jako vanocni darek.Nebylo mozne dlouho cekat na vyjadreni.Zbozi si jiz z tohoto obchodu neobjednam a timto varuji i ostatni spotrebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 21:25, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.