Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#19966Cukr 9.90

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2017, před 7 lety

Jana Štefková

Znění stížnosti

Dobrý den, v Kauflandu Kopřivnici už mě nikdo nedostane. Už delší dobu jsem tolerovala nevlídné chování jak na pokladnách tak na pultu informací. Minulý týden kdy byla akce na cukr 9.90 jsem chtěla koupit cukr pro sebe a tatínka který byl doma. Pozorně jsem se dívala na regal a limit na prodej nebyl nikde uveden, tak jsem si vzala 20kg. Pokladní sama nevěděla jestli může tolik prodat tak houkla na jinou ta řekla limit 20ks na osobu a den. Když jsem trvala na 25kg tak zavolala pokladní dozor. Na otázku jak přišla na takové číslo, tak že je to tak vždy. Po 15min. Dohadování jsem zaplatila 20kg a zbytek mi byl odebrán. Absolutní obrovské zklamání. Limit jste nikde na prodejně neuvádéli. A na informacích jelikož zapominam dat lístek od lahví na pokladně a když to chci ulpatnit jiný den už peníze nedostanu zpět, tak jsem na infu poprosila o vyplacení. Když paní viděla že mám vozík zeptala se jestli jdu nakupovat. Já že ano. Tak jej uplatnete u pokladny ja ho přijmout nemůžu. U pokladny jsem zase zapoměla a o peníze jsem opět přišla. Jděte do ... už toho mám dost. Sbohem. Š. Jana


Produkt

Cukr krystal 9.90


Požadované řešení

Už nic. Kopřivnice už pro mě skončila. Aď si to tam sežerou. Pokřikováni pokladních mezi sebou - koho zajímá co doma a co jiný kolega! Atd.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 12:49, před 7 lety

U akčního zboží je za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován. Informace o omezení nákupu určitého počtu kusů by měla být uvedena nejen v letáku, ale i v regálu u prodávaného zboží.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2018 13:29, před 7 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 09:54, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 22:01, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.