Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19970Opožděný let, zamrzlý motor v letadle a jiné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2017, před 7 lety

Kristína Frydrychová

Znění stížnosti

Dobrý den, velmi mne znepokojují Vámi podané klamné informace. Dne 2.12.2017 jsme s Vaší společností letěli do Ománu s mezipřistáním v Bratislavě, o kterém jsme věděli. Číslo letu je QS6628. V Bratislavě jste nás bez informací nechali sedět 2 hodiny v letadle. Po dvou hodinách jste se tedy obtěžovali nám oznámit, že zamrznul motor v letadle a ohrazovali jste se na nedostačující techniku na Bratislavském letiště, což mi přijde absolutně nepřijatelné. Načež jsme tedy museli všichni vystoupit a tam jsme čekali další dvě hodiny. Za celou dobu letu-podotýkám 15 hodin! jsme dostali 4dcl vody! Letušky nereagovaly na přivolání tlačítkem, které má každý cestující k dispozici. V druhé řadě-při letu tam QS6628, i zpět QS662 jste měli další mezipřistání v Ras al Khaimah na doplnění paliva, o kterém taky nikdo nevěděl a let se opět natáhnul o několik hodin. Na základě těchto skutečností žádám o finanční odškodnění pro dva lidi.


Produkt

Klamáni spotřebitele


Požadované řešení

Na základě těchto skutečností žádám o finanční odškodnění pro dva lidi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 13:27, před 7 lety

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Dle tohoto nařízení má cestující právo v případě zpoždění letu, kd vzdálenost přesahuje 3500 km nárok na náhradu škody ve výši 600 EUR za situace, kdy byl let zpožděn o více jak čtyři hodiny.

Postup pro uplatnění nároku při zrušení letu, zpoždění letu nebo odepření nástupu na palubu zpracovala Evropská komise jako praktický návod při stížnosti u leteckého dopravce, viz. https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_cs.htm

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.