Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, velmi mne znepokojují Vámi podané klamné informace. Dne 2.12.2017 jsme s Vaší společností letěli do Ománu s mezipřistáním v Bratislavě, o kterém jsme věděli. Číslo letu je QS6628. V Bratislavě jste nás bez informací nechali sedět 2 hodiny v letadle. Po dvou hodinách jste se tedy obtěžovali nám oznámit, že zamrznul motor v letadle a ohrazovali jste se na nedostačující techniku na Bratislavském letiště, což mi přijde absolutně nepřijatelné. Načež jsme tedy museli všichni vystoupit a tam jsme čekali další dvě hodiny. Za celou dobu letu-podotýkám 15 hodin! jsme dostali 4dcl vody! Letušky nereagovaly na přivolání tlačítkem, které má každý cestující k dispozici. V druhé řadě-při letu tam QS6628, i zpět QS662 jste měli další mezipřistání v Ras al Khaimah na doplnění paliva, o kterém taky nikdo nevěděl a let se opět natáhnul o několik hodin. Na základě těchto skutečností žádám o finanční odškodnění pro dva lidi.
Klamáni spotřebitele
Na základě těchto skutečností žádám o finanční odškodnění pro dva lidi.
|
Tweet |
Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Dle tohoto nařízení má cestující právo v případě zpoždění letu, kd vzdálenost přesahuje 3500 km nárok na náhradu škody ve výši 600 EUR za situace, kdy byl let zpožděn o více jak čtyři hodiny.
Postup pro uplatnění nároku při zrušení letu, zpoždění letu nebo odepření nástupu na palubu zpracovala Evropská komise jako praktický návod při stížnosti u leteckého dopravce, viz. https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_cs.htm
Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.
Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.