Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 5.1.t.r.jsem se v dopoledních hodinách zúčastnil telefonické hry na TV Barrandov(hledání rozlišných obrázků) které na obrazovce šly.Během zhruba 15 vteřin jsem hádanku uhádl,šlo o tři rozdílné obrázky pohybujících se hus a do studia jsem tel.volal.Studio mi telefon zvedlo a asi hodinu a půl jsem poslouchal nesmyslné horoskopy.Poté mi bylo na tel.737483106 sděleno, že vyhrávám částku 16.OOO kč. a ještě ten den mi budou posílat na moji adresu, kterou si vyžádali, posílat peněžní poukázku na shora uvedenou částku, ale dodnes mi nic od TV Barrandov nepřišlo. Musím podotknout, že hra pravděpod.v nezměněné podobě na TV Barrandov běží a pracovníci studia se ani nenamáhali změnit postavení hledaných obrázků,což považuji za velkou drzost a dovoluji si poznamenat, že jisté podvodné jednání zmíněného studia.Děkuji za pochopení a pomoc,které se mi od rrtv.dostane.Josef Nejezchleba Zlín
rychlá hra na TV Barrandov dne 5.12.2017 dopoledne.
Prosím, aby se rrtv,tímto případem,rozhodně ne ojedinělým případem zabývala a otázku této podivné hry na TV Barrandov v rámci své prvomoci řešila.Děkuji.
|
Tweet |
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.