Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19972Dobry den stiznost na ridice autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2017, před 7 lety

Olga Šulekova

Znění stížnosti

Jezdi si jak chtej ma jet 15.55 jede si 15.50nebo mal jet 21.03 hod a jedou si v 21.00 oravdu jak oni chteji tak potom naco je to napsany v jizdni rady dekuji udelejte si tam poradek dekuji


Produkt

Autobus


Požadované řešení

At jezdi jak maji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 14:02, před 7 lety

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

V tomto případě se však nejedná o spotřebitelský právní spor s právním nárokem spotřebitele, který by mohl být řešen v rámci služby VašeStížnosti.cz. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme. Více informací o službě VašeStížnosti.cz je možné vyhledat na webové adrese www.vasestiznosti.cz/clanek-15/o-sluzbe-mimosoudniho-reseni-sporu-vasestiznosti-cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.