Společnost


REDERO CZECH s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19975Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2017, před 7 lety

Milena Sochatzi

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 19.7.2017 jsem zakoupila přes internet mobilTEL mobilní telefon Samsung Galaxy S7 G930 32GB Black výrobní číslo 359620081588891. Dne 17.11.2017 přestal fungovat LCD. Dne 20.11.2017 jsem telefon reklamovala na prodejně Navis Trade s.r.o. Záhřebská 44, 120 00 Praha 2, kde mi zaměstnanec sdělil, že telefon není mechanicky poškozený a reklamaci přijal.
Dne 12.12.2017 jsem telefon převzala s tím, že záruka se neuznává,
protože přístroj nesplňuje podmínky a předpoklady záruční opravy-mechanické poškození MT.
Domnívám se, že když pracovník prodejny provedl řádně kontrolu mobilu
a reklamaci přijal, že mobil není mechanicky poškozen, tak přece
není možné mi sdělit, že byl přístroj mechanicky poškozený.


Produkt

mobilní telefon Samsung Galaxy S7 G930 32GB Black výrobní číslo 359620081588891


Požadované řešení

Vyměnit zboží nebo vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 15:39, před 7 lety

Mechanické poškození nemůže být podmínkou k nepřijetí zboží do reklamačního řízení. Zákon takovou možnost nikde nevymezuje, takže se k takovému omezení nebude dle § 2174 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vůbec přihlížet. Jestliže došlo k zamítnutí reklamace z jiného než zákokem dovoleného důvodu, nebyla reklamace vyřízena řádně ve 30 denní lhůtě. V takové situace má spotřebitel dle § 19 odst. 3 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v kombinaci s § 2002 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Bližší informace je možné najít zde: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2018 09:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.