Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#19977Nedostupné svítící polštářky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2017, před 7 lety

Dana Kučerová

Znění stížnosti

Reklama BILLY v TV, billboardy, plakáty - dlouhou dobu nabízejí svítící polštářky. Zákazníci sbírají body, pečlivě nalepují a když mají právo na zboží, není k mání. Ani za body ani za plnou cenu. Přesto že několikrát týdně několikrát denně docházíme do prodejny, polštářek - svítící modrý hrdina, jediné vánoční přání našeho vnuka - nemůžeme splnit.
Chápu, že jste špatně odhadli zájem, ale proč nestáhnete reklamu? Proč se neomluvíte zákazníkům a necháte je docházet stále do prodejny a žádat propagované zboží? Proč i v dnešním letáku je stále reklama, i když zboží není? Proč je to jako za socialismu, někdo dostane zboží do neprůhledné tašky?
Mám vnukovi zabalit pod stromeček nalepené nasbírané body nebeského hrdiny a říci, že bohužel, i když to denně vidí v TV, Ježíšek jemu dárek nepřinese?
Takže - mám na paměti, že zdvořilým přístupem dávám šanci napravit chybu a doufám, že vnouček se svého hrdiny dočká.


Produkt

Svítící polštářek - modrý nebeský hrdina - hvězda


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 17:49, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2018 09:53, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.