Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Reklama BILLY v TV, billboardy, plakáty - dlouhou dobu nabízejí svítící polštářky. Zákazníci sbírají body, pečlivě nalepují a když mají právo na zboží, není k mání. Ani za body ani za plnou cenu. Přesto že několikrát týdně několikrát denně docházíme do prodejny, polštářek - svítící modrý hrdina, jediné vánoční přání našeho vnuka - nemůžeme splnit.
Chápu, že jste špatně odhadli zájem, ale proč nestáhnete reklamu? Proč se neomluvíte zákazníkům a necháte je docházet stále do prodejny a žádat propagované zboží? Proč i v dnešním letáku je stále reklama, i když zboží není? Proč je to jako za socialismu, někdo dostane zboží do neprůhledné tašky?
Mám vnukovi zabalit pod stromeček nalepené nasbírané body nebeského hrdiny a říci, že bohužel, i když to denně vidí v TV, Ježíšek jemu dárek nepřinese?
Takže - mám na paměti, že zdvořilým přístupem dávám šanci napravit chybu a doufám, že vnouček se svého hrdiny dočká.
Svítící polštářek - modrý nebeský hrdina - hvězda
|
Tweet |
Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.