Společnost


GELIKON PRAHA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1998Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2014, před 11 lety

Miroslav Fröhlich

Znění stížnosti

Dobrý den,
Koupil jsem si sluchátka za 799,- na stránce www.kralovnaslev.cz.
Samozřejmě peníze jsem poslal předem, protože to ani jinak nejde, ale sluchátka už mi nedorazily. Kontaktoval jsem je přes e-mail ale komunikace prakticky nulová. Nakonec jsme se dostali k tomu, že mám napsat e-mail a že mi vrátí peníze. E-mail jsem napsal ale peníze mi už nedošli. Na další e-maily už mi neodepisují a dělají mrtého brouka a já nevím co mám dělat jestli mám jít na policii nebo se mám vzdát svých peněz. Moc děkuju, s pozdravem Fröhlich


Produkt

Sluchátka Beats by Dr. Dre Tour


Požadované řešení

Rád bych, aby mi vrátila peníze na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 12:23, před 11 lety

V případě, že je uzavřena kupní smlouva, je povinností prodejce dodat zboží a povinností kupujícího zaplatit kupní cenu. Pokud není ze strany prodejce v dané lhůtě plněno, může kupující na základě § 517 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku nebo na základě § 1977 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (pokud bylo zboží objednáno v roce 2014), od smlouvy odstoupit.
Následně je prodejce povinný vrátit jím uhrazené finanční částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2014 15:16, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že společnost neprojevila zájem o řešení stížností prostřednictvím tohoto portálu, bude stížnost uzavřena pro nereakci subjektu. V případě, že má spotřebitel zájem i nadále v řešení sporu pokračovat, bude nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním doporučujeme zaslat obchodníkovi předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. V případě doplňujících otázek se obraťte na poradenskou linku na 299149009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.