Společnost


PEPCO Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19980Odmítnutí reklamace na základě svědecké výpovědi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2017, před 7 lety

Petra Charvátová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes 12.12.2017 byl syn s dcerou a kamarády v prodejně PEPCO v pražské čtvrti Vinoř. Syn si koupil světelný řetěz do okna. Účet syn nechal zřejmě ležet na prodejním pultu, nevybavuje si, že by ho dostal. Po příchodu domů zjistil, že světýlka nefungují a po bližším prozkoumání jsme zjistili, že některé žárovičky jsou ulámané nebo rozbité. Neodkladně jsme šli zpět do obchodu s tím, že chceme světýlka vyměnit za funkční. Prodavačka i vedoucí obchodu se na světýlka odmítli podívat a bez paragonu se s námi odmítli bavit, i když jsme říkali, že známe čas nákupu a mohou si tedy účtenku dohledat v systému. Jde sice jen o 79 Kč, ale přeci jen to nechceme nechat být.

Prosím tedy o radu, jak postupovat dál.

Děkuji


Produkt

Barevný světelný řetěz


Požadované řešení

výměna za funkční/vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 15:46, před 7 lety

V případě reklamace není spotřebitel povinen doložit kupní doklad. Je však zapotřebí prokázat, že výrobek zakoupil u prodávajícího, což lze provést např. výpisem z úštu, pokud bylo placeno kartou nebo svěděckým prohlášením. Při reklamaci potom más spotřebitel nároky dle § 2169 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a sice primárně na bezplatnou opravu, pokud není možná tak na výběnu součásti věci či na výměnu věci celé. Jestliže není možná ani výměna, zbývá nárok na odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2018 09:54, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.