Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobry den, nikdy jsem si nikde na nikoho nestezoval, ale uz se to neda . V Lounech v Kauflandu kdyz jsou tydenni akce tak, to je pouze do vyprodani ( Vetnamci si stim do 2 dnu poradi ) uz nikdo nema zajem doplnit regal. Je tampouze cedulka ze seKaufand omlouva a ze bude dopneno- uz to zacina bejt zvykem. Dneska jsem stal u kasy 10-12 min, to je cekem taky normalni. Nemyslim si ze zato muze prodavac . Je sobota a uz tam plno veci nemaj a necekam ze budou ty akce mit. O Vanocich jsemsel pro banany a cely den a,ni jeden, je to ostuda. Kdyz jsem jen nahlas prohodil ze o Vanoce nejsou banany, tak na informacich co jsou hned vedle pani jen rekla- bohuzel jeden pan je zkoupil vsechny a ted nam je pane asi tezko nekdo priveze. Na lahudkach vzadu, 3 prodavacky krajej nesmyslne vecer salam za salamem a clovek tam stoji a ceka, ceka nato kdo by mel chut obslouzit lidi. Nikdo prom jedne holky co uprimne lituju, ta tam lita za vsechny. To je vse co jsem za ty leta mel na srdci, Vas dlouholety zakaznik Vladimir Jansky
piva, mleko , syry, stavy , banany ( ovoce zelenina ) oleje , mouky atd..... proste akce za 2- 3 dny v Kauflandu v Lounech konci
Doplnovat
|
Tweet |
Dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele se jedná o klamavou obchodní praktiku, pokud obchodník nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny. V takovém případě by se jednalo o tzv. vábivou reklamu, kterou může Česká obchodní inspekce na základě podnětu sankcionovat.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce společnosti na tento podnět.