Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#1999Nedoplnovani zbozi v akcich

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2014, před 11 lety

Vladimir Jansky

Znění stížnosti

Dobry den, nikdy jsem si nikde na nikoho nestezoval, ale uz se to neda . V Lounech v Kauflandu kdyz jsou tydenni akce tak, to je pouze do vyprodani ( Vetnamci si stim do 2 dnu poradi ) uz nikdo nema zajem doplnit regal. Je tampouze cedulka ze seKaufand omlouva a ze bude dopneno- uz to zacina bejt zvykem. Dneska jsem stal u kasy 10-12 min, to je cekem taky normalni. Nemyslim si ze zato muze prodavac . Je sobota a uz tam plno veci nemaj a necekam ze budou ty akce mit. O Vanocich jsemsel pro banany a cely den a,ni jeden, je to ostuda. Kdyz jsem jen nahlas prohodil ze o Vanoce nejsou banany, tak na informacich co jsou hned vedle pani jen rekla- bohuzel jeden pan je zkoupil vsechny a ted nam je pane asi tezko nekdo priveze. Na lahudkach vzadu, 3 prodavacky krajej nesmyslne vecer salam za salamem a clovek tam stoji a ceka, ceka nato kdo by mel chut obslouzit lidi. Nikdo prom jedne holky co uprimne lituju, ta tam lita za vsechny. To je vse co jsem za ty leta mel na srdci, Vas dlouholety zakaznik Vladimir Jansky


Produkt

piva, mleko , syry, stavy , banany ( ovoce zelenina ) oleje , mouky atd..... proste akce za 2- 3 dny v Kauflandu v Lounech konci


Požadované řešení

Doplnovat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2014 09:39, před 11 lety

Dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele se jedná o klamavou obchodní praktiku, pokud obchodník nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny. V takovém případě by se jednalo o tzv. vábivou reklamu, kterou může Česká obchodní inspekce na základě podnětu sankcionovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 11:52, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce společnosti na tento podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.