Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
6.11.2017 podána reklamace číslo rekl012672017, že nelze dokončit montáž skříně, jelikož posuvné dveře není možné bezpečně upevnit do vlepené hliníkové kolejnice, absence dna u šuplíků.
7.11.2017 - přeposlána reakce výrobce, který se odkazuje na návod a tvrdí, že jsem použila např. jiné šrouby, než jsem měla, přestože ty, co uvádí výrobce nebyly vůbec dodány.
14.11.2017 - info o vyřízení reklamace s nabídkou montáže reklamovaných dílů zdarma.
22.11.2017 - Montážník se ve smluveném čase 18hod nedostavil, volal v 20:00 večer, že dorazí nejdříve v 21hod. To jsem odmítla.
23.11.2017 - email dodavatele, že toho mají moc a dohodnou jiný termín.
30.11.2017 - nově dohodnutý termín montáže v 12:30. Nikdo nedorazil, nevolal. Podána opět stížnost emailem. Řidič sdělil, že dodané díly výrobcem, jsou stejné, jako jsem obdržela a musí je tedy objednat znova. Nešetřil vulgarismi na adresu pracovnic společnosti a jejích neschopnost.
1.12.2017 - uznána sleva z ceny 10% - obdržela jsem na účet.
11.12.2017 - další termín montáže na 10hod. - nikdo nedorazil, ani nezavolal. Podána stížnost emailem a požadavek na odstoupení od smlouvy a vratku celé částky.
12.12.2017 - na 19hod se ohlásil "Seladon" v značkovém saku a lakýrkách, aby mi POUZE dovezl nové díly na skříň. Tyto jsou opětz nekompatibilní, chybí šrouby a návod, jak mám tyto díly instalovat - např jiný typ kolejnic na pevně vlepené původní hliníkové kolejnice? Mám rozvrtat skříň a riskovat, že mi NEVRATÍ peníze za tento podvod z důvodu mnou provedené špatné montáže?
Bog Fran FADO 235 šatní skříň
Uvedení skříně do provozu a nebo demontáž, odvoz a vrácení uhrazené částky.
|
Tweet |
Nebylo-li dodáno kompletní zboží, jedná se o vadu a spotřebitel by měl uplatnit reklamaci. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. V daném případě dodat chybějící díly v souladu s kupní smlouvou. Pokud by to nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Spotřebitel také může místo výše uvedeného požadovat přiměřenou slevu.
Po vyřízení oprávněné reklamace má spotřebitel právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace, pokud mu nějaké vznikly. Reklamaci (včetně odstranění vady) je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění. Marné uplynutí lhůty se pak považuje za podstatné porušení smlouvy, které spotřebiteli umožňuje na základě § 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy.
Ještě jednou se moc omlouváme zákaznici paní Tůmové za nepříjemnou situaci, kterou jsme se snažili vyřešit výměnou vadných a nekompatibilních částí nábytku.
Samozřejmě jsme v tomto případě spolupracovali s výhradním dovozcem zboží, který poslal své zastoupení přímo na adresu zákaznice, aby prověřil celou nepříjemnou situaci.
Na základě zjištěných vad a chyb tohoto kusu, jsme se domluvili se zákaznicí a dodavatelem, že zboží svojí dopravou stáhneme na náklady společnosti. Zákaznici samozřejmě navrátíme celou částku za zakoupené zboží a jako omluvu ji ponecháme finanční kompenzaci, kterou jsme ji v průběhu oprav přislíbili a také zaslali.
Všechny opravy, díly, dodávky a náklady na dopravu byly samozřejmě hrazeny naší společností a také dodavatelem tohoto zboží.
Celá tato nepříjemná situace nás velice mrzí a několikrát jsme se zákaznici paní Tůmové omluvili a snažili se problém se zbožím napravit.
Ing. Zdeněk Zelenka
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Ano, výše uvedené sdělení firmy FORLIVING s.r.o. odpovídá skutečnosti. Byl dohodnut termín stažení zboží VČETNĚ demontáže skříně na 21.12.2017 mezi 16-17hod., abych měla před Vánocemi pokoj bez nevzhledného torza šatní skříně a mnoha díly opřenými o zeď.
Termín byl bohužel pro mě nevhodný, jelikož jsem byla služebně mimo bydliště, proto jsme s přítelem den předem skříň demontovali sami (což byl práce do půlnoci) a požádala jsem sousedku, aby pracovníky firmy vpustila do zádveří, kde byly všechny demontované díly připraveny k odvozu.
Dne 21.12.2017 v 17.30 mě telefonicky kontaktoval řidič firmy, že zboží nevyzvedne z důvodu poruchy vozu a další možný termín mi firma nabídne až po novém roce. Tedy průběh Vánoc s řadou návštěv, které jezdí jen jednou za rok..., mezi hromadou dřevotřísky si asi dovedete představit.
Zboží bylo vyzvednuto 5.1.2017...objednávka byla provedena a uhrazena 24.10.2017.
Nyní jsem bez skříně a čeká mě dalších 3-6 týdnů čekání na novou skříň jiného kvalitního dodavatele - samozřejmě po úhradě min zálohy 30%, bez úhrady nehne ani brvou a paní podrážděne sdělila, že si mam přečíst recenze, pokud mám špatnou zkušenost s prodejcem nábytku...:o)
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.