Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Koupil jsem si telefon iphone SE 64gb v kamenném obchodě istyle kde mi byl telefon představen. Bohužel jsem ho musel po roce reklamovat kvůli sluchátkům a jacku v telefonu. Poté mi došlo oznámení že telefon není možné opravit tak dostanu "bezvadný kus". Ovšem když jsem si pro něj přišel a vzal si ho do ruky tak jsem okamžitě slyšel že v telefonu chrastí a je vymačkané horní tlačítko. Tak jsem ho obratem dal reklamovat. Asi po dvou týdnech se mi vrátil s vyjádřením že to tak má být. Samozřejmě že to tak být nemá.. na reklamovaném kusu to nedělalo navíc stejný typ má i kolega z práce a nic mu v tom nechrastí. Dokonce ani v předváděcím kusu co mají na prodejně nic nechrastí. Kdyby mi o této vadě řekli při prodeji telefonu tak bych si ho nikdy nekoupil.. přece nebudu dávat 16000 za telefon ve kterým chrastí. Na internetu jsem si dohledal že telefon který jsem dostal jako náhradu za můj reklamovaný není nový ale repasovaný.
Mobilní telefon iphone SE 64gb
Odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li možné vadu odstranit těmito způsoby, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Spotřebitel se s prodávajícím mohou domluvit i na jiném způsobu vyřízení reklamace (např. výměna věci za jinou), v takovém případě ale nesmí být spotřebitel omezen na svých zákonných právech z vadného plnění.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.