Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:471
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19996Nedostatečné zásobení prodejny akčním zbožím

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2017, před 7 lety

Zdena Čapková

Znění stížnosti

Supermarket Tesco Ruprechtice-Liberec Od 13.12./8.00hod. v akci Zlatý kapr s rolničkou 42g 29.90
V 10.40 VYPRODÁNO
Věděla o něm pouze vedoucí,když jsem se ptala těch,co doplňovaly zboží,nevěděly o čem mluvím,musela jsem ukázat v letáku. A nezůstal po něm ani označený prázdný regál,takže byl vůbec v prodeji?
Není to prvně,kdy akční zboží došlo,tentokrát mne to ale hodně štve,protože jsem rybičky chtěla dát celé rodině pro štěstí.


Produkt

Zlatý kapr s rolničkou 42g 29,90


Požadované řešení

Informaci o tom,kdy bude naskladněna další várka,a to taková,aby bylo zboží dostatek i odpoledne,to,že jsem tam byla dopoledne je náhoda,volno v práci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2018 15:45, před 7 lety

Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2018 09:59, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.