Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Moje zásilka do dnešního dne nebyla doručena na moji adresu. Firma topstarfashion od které jsem si ZAPLACENÉ ZBOŽÍ objednávala, měla uvedenou dobu dodání 15 až 25 dní. Firma mi psala, že zboží je úspěšně předáno dodavateli a na cestě . Bohužel už je to přes měsíc a já na tom trvám, aby mi zásilka byla doručena nejlépe do pátku 15.12.2017 Dekuji .
Kód:324708277757/M2 Elegantní dámské šaty s dlouhými rukávy Barva: Červená, Velikost: M . Česká Pošta - DOPRAVA ZDARMA 1
Dodat zboží na uvedenou adresu.
|
Tweet |
Pozdní dodání zásilky lze také reklamovat. Zjistí-li se, že při dodání nebyla dodržena lhůta, sjednaná v poštovních podmínkách, vrátí pošta cenu dle platného ceníku. Poštovné se vrací vždy tomu, kdo ji podniku při podání uhradil, což je ve většině případů odesílatel. Odesílatel může rozhodnout, že má být částka vyplacena jiné osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.