Společnost


Malý Marek

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2000Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2014, před 11 lety

Dana Štemonová

Znění stížnosti

V srpnu 2013 jsme byli s touto CA v Itálii. Poslední den pobytu jsme zjistili, že delegátka CA od nás vybrala neoprávněně pobytovou taxu. Protože to delegátka odmítla řešit na místě, hned po příjezdu domů jsme napsali reklamaci a žádali o vrácení peněz za neoprávněně vybranou pobytovou taxu.
24.9.2013 mi byl poslán email a následný den i dopis s vyjádřením CA k reklamaci i s nabídkou kompenzace.
S kompenzací jsme souhlasili, ale do dnešního dne jsme peníze zpět nedostali.
Několikrát jsem urgovala telefonicky, vždy mi bylo řečeno, že peníze "teď" posílají. Poslední telefonická urgence byla 23.1.2014. Paní delegátka mi oznámila, že je zítra budu mít. Nemám.


Produkt

„Netradiční dovolená 2013“ – oblast Lago di Garda, v termínu: 3. 8. – 9. 8. 2013.


Požadované řešení

Požaduji nazpět částku 2552,50 Kč, kterou CA slíbila, že vrátí a písemnou omluvu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2014 13:35, před 11 lety

Dle § 852b občanského zákoníku má být zákazník informován o všech platbách, které v rámci zájezdu proběhnou. Pokud cestovní kancelář nebo cestovní agentura bez právního důvodu vybere další poplatky, jednalo by se o tzv. bezdůvodné obohacení. Reklamaci je třeba uplatnit do 3 měsíců od ukončení zájezdu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.1.2014 13:38, před 11 lety


Dana Štemonová

Hodnocení: