Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V srpnu 2013 jsme byli s touto CA v Itálii. Poslední den pobytu jsme zjistili, že delegátka CA od nás vybrala neoprávněně pobytovou taxu. Protože to delegátka odmítla řešit na místě, hned po příjezdu domů jsme napsali reklamaci a žádali o vrácení peněz za neoprávněně vybranou pobytovou taxu.
24.9.2013 mi byl poslán email a následný den i dopis s vyjádřením CA k reklamaci i s nabídkou kompenzace.
S kompenzací jsme souhlasili, ale do dnešního dne jsme peníze zpět nedostali.
Několikrát jsem urgovala telefonicky, vždy mi bylo řečeno, že peníze "teď" posílají. Poslední telefonická urgence byla 23.1.2014. Paní delegátka mi oznámila, že je zítra budu mít. Nemám.
„Netradiční dovolená 2013“ – oblast Lago di Garda, v termínu: 3. 8. – 9. 8. 2013.
Požaduji nazpět částku 2552,50 Kč, kterou CA slíbila, že vrátí a písemnou omluvu.
|
Tweet |
Dle § 852b občanského zákoníku má být zákazník informován o všech platbách, které v rámci zájezdu proběhnou. Pokud cestovní kancelář nebo cestovní agentura bez právního důvodu vybere další poplatky, jednalo by se o tzv. bezdůvodné obohacení. Reklamaci je třeba uplatnit do 3 měsíců od ukončení zájezdu.
Hodnocení: