Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.12. 2017 mi dcera koupila na poště v Kroměříži ID provozovny 5141 SIM kartu Sazka Mobil v hodnotě 150,-Kč. Byla jsem paní vedoucí pošty odmítnuta,s tím že oni nejsou obchod a SIM kartu nelze vrátit. Jak je to možné? Já jsem důchodkyně a zakoupený operátor mi nevyhovuje. Co mám s tím dělat.
SIM karta Sazka mobil
vrácení zakoupeného zboží
|
Tweet |
V případě koupě zboží k tzv. kamenném obchodě bohužel není možné zboží vrátit v situaci, kdy je bezvadné, avšak spotřebitel je shledává nevyhovujícím.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.