Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 31.05.2016 jsem se zaregistroval na stránky be2.Po zaplacení skušebního členství 149,- sem zjistil, že stranka skoro nic nenabízi a tak sem ji nenavstevoval. Nejspíše jsem souhlasil se zvýhodněným poplatkem 149,- Kč na "zkušební členství" na 1 měsíc. Bohužel jsem přehlédl ve všeobecných podmínkách, že musím napsat dopis a poslat poštou výpověď do Lucemburska, jinak mi členství prodlužují automaticky o další 3 měsíce za poplatek 2 247,- Kč což ještě zadruhé ani neplatí, protože na účtu je napsáno Premium členství, 1 měsíc. Platba se mi strhla8.9 a 8.12.2017. Ihned jsem se dopátral co jsem vlastně zaplatil. Do dnes sem se nesetkal s tím, že by mi kdokoliv mohl z mého účtu strhnout platbu bez mého příkazu bez jakéhokoliv dotazu kde vše mám v bance zablokované, aby se mě to na jakoukoliv částku dotazovalo. peníze se mi tedy ztrhly bez souhlasu pro účet, bez faktury na kterou se odkazují na emailu či čehokoliv. Nemám zadán trvalý příkaz, nemám souhlas s inkasem vážně nevím co s tím. Prosím tedy o pomoc.
VIP služba automaticky prodloužená pro stránku Be2
Prosím o vrácení částky 4.494,- Kč zpět na můj osobní účet a dále ať se už nestane, že mi tato společnost opět odečte ve svůj prospěch peníze z mého účtu..
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: QG5JGF86
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 08/08/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu, děkujeme Vám.
...........................................................................................
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 08/03/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vip ucet sem zrusil zadosti poslanou mailm. Prisel sem p 4000 kc a seznamku sem vubec nevyuzil , protoze stoji za nic... mam skusenost do budoucna .. jednani be2 je podvodne i kdych v ramci zakona .. dekuiu za pomoc
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.