Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zdravím přišli mi upomínky a na poslední jsem reagoval a peníze jsem poslal a uhradil a za delší dobu hned že jsem nic neuhradil ale na účtu je mám stržené takže nevím proč bych měl něco hradit znovu když už jsem to platil a hlavně ru stránku Sexsít.cz ani nepoužívám jen jsem se registroval a pak už jsem tam nebyl a chcete pomě uhradit něco co už jsem ají uhradil a pořád posíláte email ad to uhradím když už jsem to platil tak nevím a hlavně když něco někdo chce uhradit na účet tak by ho tam taky mohl dát pak to těžko uhradím další věc a hlavně už jsem to platil a odpovídal jsem na to i na emailu a bez reakce jen dalši email o vymáhání tak nevím jestli to je blbej vtip nebo ne.
Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů: Vlastník účtu: Auer Witte Thiel Bankovní ústav: Postbank (Giro) IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07 BIC: PBNKDEFF Částka: 73,99 EUR Předmět: 31117446591
bud ad reagují na to co píšu nebo nemám důvod nic hradit když už jsem peníze poslal a důkaz mám na svém účtu stržení peněz takže bych byl rád za stažení tohoto vymáhání když jsem všechno zaplatil.
|
Tweet |
Smlouvu je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.
Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Jestliže již spotřebitel uhradil případnou dlužnou částku, jednalo by se v případě opětovného uhrazení o tzv. bezdůvodné obohacení na straně posktovatele služeb, jež by byla společnost povinna vydat.
Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.