Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20006Vymáhání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2017, před 7 lety

Patrik Zemna

Znění stížnosti

Zdravím přišli mi upomínky a na poslední jsem reagoval a peníze jsem poslal a uhradil a za delší dobu hned že jsem nic neuhradil ale na účtu je mám stržené takže nevím proč bych měl něco hradit znovu když už jsem to platil a hlavně ru stránku Sexsít.cz ani nepoužívám jen jsem se registroval a pak už jsem tam nebyl a chcete pomě uhradit něco co už jsem ají uhradil a pořád posíláte email ad to uhradím když už jsem to platil tak nevím a hlavně když něco někdo chce uhradit na účet tak by ho tam taky mohl dát pak to těžko uhradím další věc a hlavně už jsem to platil a odpovídal jsem na to i na emailu a bez reakce jen dalši email o vymáhání tak nevím jestli to je blbej vtip nebo ne.


Produkt

Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů: Vlastník účtu: Auer Witte Thiel Bankovní ústav: Postbank (Giro) IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07 BIC: PBNKDEFF Částka: 73,99 EUR Předmět: 31117446591


Požadované řešení

bud ad reagují na to co píšu nebo nemám důvod nic hradit když už jsem peníze poslal a důkaz mám na svém účtu stržení peněz takže bych byl rád za stažení tohoto vymáhání když jsem všechno zaplatil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2018 16:12, před 7 lety

Smlouvu je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.

Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Jestliže již spotřebitel uhradil případnou dlužnou částku, jednalo by se v případě opětovného uhrazení o tzv. bezdůvodné obohacení na straně posktovatele služeb, jež by byla společnost povinna vydat.

Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2018 21:14, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.