Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#2001Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2014, před 11 lety

Jaroslav Stoklas

Znění stížnosti

Dobry den
v roce 2011 sem uzavřel smlouvu na poskytováni internetu . 300 kc na 12 měsicu . Po naskočeni normalni ceny firmy upc 550- měsíčně . sem se je marně snažil přesvědčit že je cena promě nepřijatelná Ignorace. Poslal sem písemny odstoupeni od smlouvy s dodejkou .

pote mi pani v zastoupeni upc volala naslibovala bez papíru bez jakejch koliv smluvnich zavazku a ze si po roce zavolam . byl tu dalsi rok volal sem psal email že bych chtěl nechat puvodni cenu nebo at si to odpoji . Ignorace .

Naúčtovaly mi měsíce kdy mi internet nebyl poskytovaný a předaly to česky inkasní servis. :(


Produkt

číslo smlouvy: 24312460


Požadované řešení

dobry den rad bych smírné řešeni ale zaplatit jen skutečnost co mi byl internet poskytovaný .

mam dodejku na vypoved smlouvy 2431460 + telefonií hovor .
Rad bych vam to zaslal na posouzeni.
Abych z hrdosti neplatil 14 000- s kterýma už vyhrožují


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2014 11:16, před 11 lety

V tomto případě záleží, jakým způsobem došlo k výpovědi smlouvy případně k odstoupení od ní. Pokud byla smlouva uzavřena na 12 měsíců a nebyla zde sjednána prolongace, případně byla vyloučena, mělo být ukončeno poskytování služby. Pokud došlo ze strany poskytovatele ke zvýšení ceny služby, je spotřebitel oprávněn od smlouvy odstoupit dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2014 15:08, před 10 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.