Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den
v roce 2011 sem uzavřel smlouvu na poskytováni internetu . 300 kc na 12 měsicu . Po naskočeni normalni ceny firmy upc 550- měsíčně . sem se je marně snažil přesvědčit že je cena promě nepřijatelná Ignorace. Poslal sem písemny odstoupeni od smlouvy s dodejkou .
pote mi pani v zastoupeni upc volala naslibovala bez papíru bez jakejch koliv smluvnich zavazku a ze si po roce zavolam . byl tu dalsi rok volal sem psal email že bych chtěl nechat puvodni cenu nebo at si to odpoji . Ignorace .
Naúčtovaly mi měsíce kdy mi internet nebyl poskytovaný a předaly to česky inkasní servis. :(
číslo smlouvy: 24312460
dobry den rad bych smírné řešeni ale zaplatit jen skutečnost co mi byl internet poskytovaný .
mam dodejku na vypoved smlouvy 2431460 + telefonií hovor .
Rad bych vam to zaslal na posouzeni.
Abych z hrdosti neplatil 14 000- s kterýma už vyhrožují
|
Tweet |
V tomto případě záleží, jakým způsobem došlo k výpovědi smlouvy případně k odstoupení od ní. Pokud byla smlouva uzavřena na 12 měsíců a nebyla zde sjednána prolongace, případně byla vyloučena, mělo být ukončeno poskytování služby. Pokud došlo ze strany poskytovatele ke zvýšení ceny služby, je spotřebitel oprávněn od smlouvy odstoupit dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.