Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem pro svoje děti sportovní - taneční obuv určenou pro cheerlading - cheer. V naší republice jsem ji v jejich velikostech nikde nesehnala. Boty přišly asi 14 dnů po objednávce, zaplatila jsem clo 1050Kč, doma jsem rozbalila balíček - ale čekalo mě nemilé překvapení. Namísto dvojich stejných bot, určených pro cheer jsem měla v balíčku boty Adidas dvoje ale každé jiné, které jsou úplně na prd, nějaká vycházková obuv. Takže jsem zaplatila se vším i clem necelých 5tisíc a mám dvoje šumtový boty Adidas. Mihalíková
Úvod :: Váš účet :: Historie :: Objednávky #59 Datum objednání: Ned�le 26. listopad 2017 Informace o objednávkách - Objednávka #59 Množství Zboží Celkem 1 x Dámské Boty Kaepa Stellarlyte Cheer - Bílý • Size - US7.5=EUR39 1/3=UK6 1,808.2Kč 1 x Dámské Boty Kaepa Stellarlyte Cheer - Bílý • Size - US8=EUR40=UK6.5 1,808.2Kč
Ráda bych zboží vyměnila za zboží objednané a náklady spojené s odesláním by měl hradit odesílatel Kyuba. Volala jsem na celní správu a ujistili mě, že pokud si schovám od všeho doklady od odeslání - podací lístek, lístek o zaplacení cla a veškerou korespondenci - budou to na celní správě brát jako reklamaci a nebudu pak znovu muset platit celní poplatky - musí se však prokázat že bylo zboží reklamované a mám veškeré doklady. - Chci jen svoje objednané zboží - protože se tady nedá sehnat v námi požadovaných velikostech. Jen nevím, jakou mám záruku, když zboží odešlu zpět - jestli nepříjdu i o peníze i o boty, které vrátím zpět. Mihalíková
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva. Pokud nebylo dodáno zboží v ujednané jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Neuvedení informace o tom, kde může spotřebitel uplatnit reklamaci, je dokonce přestupkem podle zákona o ochraně spotřebitele. Na takový e-shop mohou spotřebitelé upozornit Českou obchodní inspekci, která může obchodníkovi uložit pokutu až do výše 3 000 000 Kč.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.