Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#2002Nevrácené peníze z reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2014, před 11 lety

Vlastimil Hanák

Znění stížnosti

Dne 21.11.2013 byla podána reklamace na zboží přímo na pobočce společnosti. 30 denní lhůta skončila 23.12.2013 (21.12.2013 byla sobota). Dne 26.12.2013 jsem formou emailu odstoupil od smlouvy s požadavkem vrácení peněz na účet. Následující den byla potvrzena emailem oprávněnost požadavku s informací, že částka bude zaslána na účet v prvním nebo druhém lednovém týdnu. Namísto toho přišla 9.1.2014 informace o akceptaci požadavku na vrácení peněz, ovšem vzhledem k technickým problémům nelze peníze odeslat. Termín odeslání uvedli do 10 dnů. Od té doby ticho po pěšině, nereagovali ani na upozorňující email, že peníze stále nedorazily. Navíc končí 30 denní lhůta na vrácení peněz (nevím jestli je to jako u reklamace, že se v případě víkendu posouvá na následující všední den).


Produkt

Pánev Eta 6901 90000


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze na účet uvedený při odstoupení od smlouvy. Vzhledem k době uplynuté od reklamace bych očekával nějaké finanční zohlednění (např. sleva na další nákup).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2014 10:18, před 11 lety

V případě, že je odstoupeno od kupní smlouvy pro marné uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, je prodejce povinný vrátit kupní cenu spotřebiteli v přiměřené lhůtě. Pokud se tak nestane, je v prodlení a kupující může žádat i úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2014 14:41, před 10 lety

Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V tomto případě je možné podat u příslušného soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhoduje bez nařízení jednání na základě předložených důkazů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.