Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 21.11.2013 byla podána reklamace na zboží přímo na pobočce společnosti. 30 denní lhůta skončila 23.12.2013 (21.12.2013 byla sobota). Dne 26.12.2013 jsem formou emailu odstoupil od smlouvy s požadavkem vrácení peněz na účet. Následující den byla potvrzena emailem oprávněnost požadavku s informací, že částka bude zaslána na účet v prvním nebo druhém lednovém týdnu. Namísto toho přišla 9.1.2014 informace o akceptaci požadavku na vrácení peněz, ovšem vzhledem k technickým problémům nelze peníze odeslat. Termín odeslání uvedli do 10 dnů. Od té doby ticho po pěšině, nereagovali ani na upozorňující email, že peníze stále nedorazily. Navíc končí 30 denní lhůta na vrácení peněz (nevím jestli je to jako u reklamace, že se v případě víkendu posouvá na následující všední den).
Pánev Eta 6901 90000
Požaduji vrátit peníze na účet uvedený při odstoupení od smlouvy. Vzhledem k době uplynuté od reklamace bych očekával nějaké finanční zohlednění (např. sleva na další nákup).
|
Tweet |
V případě, že je odstoupeno od kupní smlouvy pro marné uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, je prodejce povinný vrátit kupní cenu spotřebiteli v přiměřené lhůtě. Pokud se tak nestane, je v prodlení a kupující může žádat i úrok z prodlení.
Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V tomto případě je možné podat u příslušného soudu návrh na vydání platebního rozkazu. Jedná se o zjednodušené řízení, ve kterém soud rozhoduje bez nařízení jednání na základě předložených důkazů.