Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 13.12.2017 o 17.30 som objednal tovar:
http://www.djgrafika.cz/index.php?main_page=account_history_info&order_id=15
Informace o objednávkách - Objednávka #15
Množství Zboží Celkem s DPH
1 x populární pánské boty Vans Sk8 Hi MTE MTE Glazed Ginger Plaid
size - Pánská:44 2/3EU = UK 10 = US 10.5 = 28.5cm
1353.98 Kč
1353.98 Kč
Mezisoučet:
310.00 Kč
Dopravné/balné - paušální poplatek (Velikost poplatku za dopravu/balné):
1663.98 Kč
Celková cena:
Historie objednávek & Komentáře
Datum Stav objednávky Komentáře
13.12.2017 Pending
13.12.2017 Paid Success order notice [Ekaeorder TradeNo: 20171213163033]
Dodací adresa
Roman Masarovič
J. Kráľa 19
Bánov, 94101
Nitriansky kraj, Slovakia (Slovak Republic)
Způsob dodání
Dopravné/balné - paušální poplatek (Velikost poplatku za dopravu/balné)
Fakturační adresa
Roman Masarovič
J. Kráľa 19
Bánov, 94101
Nitriansky kraj, Slovakia (Slovak Republic)
Způsob platby
SecurityPayment
Po zadaní platobných údajov z kreditnej karty na uvedenú sumu 1663.98 CZK (61,63 EUR) mi prišla SMS informácia o platbe na účet XINLE STORE,BEIJING, CN vo výške 82,93,- USD !!! Na telefonnom čísle p. Jahodovej
+420 602 391 708 je neexistujúce číslo. Na zaslaný email neodpovedajú. Žiadne potvrdenie objednávky na zadaný email mi neprišlo. Takže sumár : neodsuhlasená platba 82,93 USD za tovar v cene 1663,98 CZK (61,63 EUR) navyše na neznámeho príjemcu, kontaktný mobil neexistujúci. Dodanie tovaru je otázne. Z uvedených dôvodov mám podozrenie na podvod. Upozornite prosím ďalších záujemcov.
Preverenie e-shopu zda se nejedná o podvodnú stránku
Doručenie tovaru + vrátenie peňažného rozdielu medzi 82,93 USD a 61,63 EUR ktorý mi bol účtovaný.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Podnět na podvodný rizikový e-shop může spotřebitel podat u České obchodní inspekce. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.