Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14.11.2017 jsem objednala zboží a následující den ho bankovním převodem uhradila ale následně objednávku stornovala. Storno mě bylo obratem písemně potvrzeno. I přes mnoho urgencí mě peníze zpět neposlali. Stále mlží, slibují a lžou. Firma je nepoctivá, varuji budoucí zájemce o zboží. Není k dispozici telefon, mají pouze jednu emailovou adresu, kde se zákazníky sporadicky komunikuje Adéla, které chybí příjmení. Bohužel jsme se před platbou více nezajímala o to co je to za obchod. Kdybych tomu věnovala více času, nikdy bych zde nenakupovala. Jsou to zloději a lháři.
Zboží nedodali, peníze nevrátili
Vrácení celé částky zpět na můj účet.
|
Tweet |
Jelikož byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet), má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Právo odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží pak vyplývá ze čl. 40 preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU.
Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Pokud by tak v této lhůtě neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může požadovat současně i úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka nám sdělila, že se záležitost podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.