Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#20028Nefunkční internet - stále musím platit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 10 minut

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2017, před 7 lety

Petr Šedivy

Znění stížnosti

Od T-Mobile mám řadu let internet, ale poslední měsíce začal "zlobit" několikrát jsem volal na technickou podporu, buď nevěděli, nebo prověřovali. Vždy však uznali chybu, ale druhý den volal někdo, že je vše v pořádku, že mám špatný modem. Přitom několikrát na ústředně zasahovali a od té doby byly problémy. Jelikož se vyskytuji převážně v zahraničí a internet používám minimálně, ale když jsem v ČR tak ho potřebuji, řeším vždy když jej potřebuji. Koupil jsem tedy nový modem zapojil, a? Internet má stále stejné parametry. Rychlost stahování a rychlost nahrávání nepřesáhne 0,2 Mb/s. Jen otevření emailu zabere pár minut, o nějaké práci nemůže být řeč. Opět jsem volal na podporu a s podivem mi řekli (určitě mají uloženo, jelikož hovory monitorují): "z ústředny nyní lepší internet k Vám nedostaneme". Takže proč najednou změna? Proč mi to neřekli dříve a vymlouvali se na modem? Navíc se mi vysmáli (určitě mají uloženo, jelikož hovory monitorují), že platím 549 Kč za ADSL internet, že bych mohl mít za 399 Kč nějaký lepší vcetne TV, nový internet a připojení. Dotázal jsem se, zda mohu ukončit smlouvu po telefonu, to prý nelze - hlavně, že smlouvu jsem takto uzavíral. Odkázali mě na prodejnu, tam jsem dnes zašel, vše sepsal. Za 3 hodiny mě volala technická podpora místo někoho kdo měl řešit ukončení smlouvy. Opravdu nechápu co tam ten chlapec na pobočce sepisoval???? Technická podpora se divila proc mi vola, jen mela požadavek na opravu... stále dokola... Jak tedy postupovat, aby smlouva byla ukončena? Přeci mám právo na to, odstoupit od smlouvy, pokud mi nedodávají služby za které řádně platím, navíc platím asi jako jediný blb takovou částku :-(


Produkt

Pevný internet Standard 549 kč / 0,2 Mb/s


Požadované řešení

vyřešení problému, ukončení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 07:43, před 7 lety

Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem, která je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelem a podnikatelem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pokud by byla sjednána smlouva na dobu určitou, je smlouvu možné ze strany spotřebitele jednostranně ukončit. V takovém případě si ale může společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy. Co se týče peněžité sankce za předčasné ukončení smlouvy, je její výše zákonem omezena pouze ve vztahu ke spotřebiteli.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.