Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dnes v noci z 13 na 14 prosince jsem jel jako obvykle z odpoleni směny se svými kamarády a chtěli jsme se stavit pro občerstvení a dobít si telefon na Benzině v Chlumci nad Cidlinou. Bohužel nás již nedokáže zarazit, že dveře jsou zamčeně a obsluha vyleze z útrob zákulisí značně otávená a neochotou sálající, až po několikaminutovém bušení mincí v ruce do skleněné výplně dveří. Tentokrát tomu bylo jinak. Po dlouhém bušení se nezměnilo vůbec nic. Pouze na pár vteřin vykoukla dveřmi ze zákulisí dáma, s tzv."kyselým ksichtem" si nás prohlédla a nejevíce ochotu či snahu nás obsloužit opět zmizela kdesy vzadu. V tu chvíli byli na míste značnou dobu už čtyři vozidla, jejichž cestující zde chtěli utratit své peníze a využít služeb "NONSTOP". Jedno vozidlo stálo dokonce u stojanu a řidič se domáhal doplnění jeho prázdné nádrže. Bohužel i on musel ač s četnými a hlasitými nadávkami vyhledat v tuto dobu nejbližší ČS vzdálenou cca 20km. Jelikož už se to stává na této ČS pravidlem, nebudeme už spoléhat na nespolehlivé a budeme jezdit cestou z práce na ONO Vlkov p/O, kde mají i znatelně levněji.
Nepožaduji nic, je mi to už jedno. Mé řešení je jezdit utrácet peníze jinam, k solidnímu obchodníkovi.
|
Tweet |
Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost BENZINA , s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.