Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20039Neopravněne vybirani peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2017, před 7 lety

Zdenek Blaha

Znění stížnosti

Dobry den.Četl jsem tady stižnosti na tuto firmu.Ja osobně se snažim s nima spojit už od unora 2017 a rozvazat s nima smlouvu.Bohužel veškere snahy jsou na nic.Po odeslaní e mailu mě vždy druhý den jsem dostal že firma neexistuje.Jen chtěji platit.Pak jsem zaplatil přes jejich vymahačskou firmu 101 eur.A nic se nestalo Přišlo mě že stale dlužím.Platbu mam potvrzenou přes moji banku.Ale zjistil jsem že se s nima nehne.Jak mam pokračovat dále,Asi počkam na soud.Děkuji Blaha Zdeněk


Produkt

Zaplatil jsem na tři měsíce pak začali strhávat sami od sebe bez meho vědomí nedá se s nima spojit.


Požadované řešení

Řešeni neznam jen jim stéle piši.Jestli máte nahodou na ně kontakt na který by reagovali prosím napište.Děkuji Blaha Zdeněk


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 10:58, před 7 lety

Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jenž prokazují, že smluvní vztah mezi společností a spotřebitelem byl ukončen (uchovat si emailovou korespondenci), a že údajná dlužná částka byla uhrazena (např. výpis z bankovního účtu). Spotřebitel by už neměl dále nic platit, neboť vymáhání další částky by bylo neoprávněné. K vymáhání údajné pohledávky totiž neexistuje právní důvod.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2018 21:15, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.