Společnost


VESNA, a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20042Nenavrácena finanční částka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2017, před 7 lety

Nikola Petkovová

Znění stížnosti

Dne 10.11. jsem si u tohoto e-shopu objednala kusový koberec Eton-růžový. U tohoto produktu bylo, že není skladem a dostupnost bude do týdne. Platba byla v pondělí přijatá. Dne 23.11. jsem e-mailem kontaktovala společnost a chtěla jsem se optat na stav objednávky, jenže jsem zapoměla dodat číslo objednávky, to jsem následně dodala na žádost obchodu. Odpověď nedošla, telefon nikdo nezvedal. 24.11. jsem tedy e-mailem žádala storno objednávky z důvodu dlouhé čekací lhůty, ale jelikož na e-mail neodpověděli, v pondělí 27.11. jsem telefonicky kontaktovala společnost a storno tak učinila telefonicky. Dne 6.12. mě kontaktoval e-shop i česká pošta, že zásilka je na cestě. Ihned jsem se telefonicky spojila s obchodem, kde mi zaměstnankyně odepsala e-mailem, že se jedná o administrativní chybu a zboží nemám přebírat a jakmile jim koberec dojde zpět pošlou peníze na účet.
Zásilka mi byla doručováná dne 8.12. http://www.postaonline.cz/cs/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR6622474922M
Zásilku jsem odmítla převzít a dne 11.12. byla převzatá obchodem. 11.12. také uběhlo 14dnů od mého storna objednávky. Dnes v nočních hodinách jsem obchod kontaktovala e-mailem jak to vypadá s navrácením částky-zatím bez odpovědi.


Produkt

Kusový koberec Eton růžový, obj.číslo 64559


Požadované řešení

Navrácení částky 783Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 11:35, před 7 lety

Jelikož byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet), má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Právo odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží pak vyplývá z čl. 40 preambule Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU.

Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Pokud by tak v této lhůtě neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může požadovat současně i úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2017 11:00, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se záležitost podařilo vyřešit smírnou cestou, proto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.